Tekijät-Topic

Seuraa 
Liittynyt17.12.2008

Tämä topic on tehty kaikkia lempipiirtäjäsi, piirtäjät...ynm. Topiceja varten, koska koko palsta on täynnä kaikkia piirtäjiin koskevia topiceja.

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Eli voitko kertoa hieman tarkemmin mistä täällä

jutustellaan.

Ymmärsin,että tämä on tiivistelmä kaikista tekijät-topiceista,mutta selittäisitkö taarkemmin?

Vierailija

Kaikille Tekijät jutuille oma Topic... kätevää! Nyt on ainakin tällainen, todella hyvä idea!

Eli ankkakkna, tänne tulee kaikki esim. "Lempipiirtäjäsi?" tai "Don Rosa" jutut. Kaikki tekijät jutut. Kätevää! ;)

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Eli aloitin noin, eli mitä pidätte Daan Jippesin tarinoista? Minusta ne ovat todella kivoja. Jippes tekeekin paljon Sudenpennut-tarinoita, joista pidän. Ja lähes jokaisessa seikkailee Roope. Todella kivoja ja lähellä luontoa olevia tarinoita!

Vierailija

Lainaus:
Re: Mitä pidätte Daan Jippesin tarinoista?

-ankkakkna- - 17.05.10 07:48 (ID 530377) Nyt älysin kiitti Scoorge McD!!:) Daanin sudenpennut-tarinat ovat mahtavia tosiaankin!

Ole hyvä vain ;) Kiva, että olet samaa mieltä Daan Jippesin tarinoista.

Vierailija

Mitä pidätte Carl Barksista?

Minusta hän on toiseksi parhain piirtäjä.

Mutta Don Rosa voittaa hänet yhdellä pisteellä koska hänellä on parempi piirros jälki ja paremmat tarinat!Mutta Carl Barksillakin on myös hyvät tarinat ja oikein hieno piirros jälki.

Hän on myös keksinyt monta hahmoa!

Joten minun mielestä hän ansaitsee 10 arvosanaksi!Ja tämä topic on aika kätevä.

Vierailija

Olen katsonut käyttäjien profiileita,ja aika monessa lempipiirtäjä on Don Rosa.

En tarkoita nyt että Don on huono,vaan kysyn,että

miksiköhän Don Rosa on niin suosittu?Onkohan se yksityiskohtaisien sarjojen vai...?

-ankkakkna-

Taikaviitta 11
Seuraa 
Liittynyt17.12.2008

Lainaus:
Re: Re: Re: Tekijät-Topic

-ankkakkna- - 20.05.10 06:44 (ID 532617)

Olen katsonut käyttäjien profiileita,ja aika monessa lempipiirtäjä on Don Rosa.

En tarkoita nyt että Don on huono,vaan kysyn,että

miksiköhän Don Rosa on niin suosittu?Onkohan se yksityiskohtaisien sarjojen vai...?

Minä en edes pidä siitä. Tai piirtäähän se ihan hienosti kyllä...

----

Katsopa minun proffani -ankkakkna-

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Tekijät-Topic

Aku mies123 - 20.05.10 02:28 (ID 532304) Mitä pidätte Carl Barksista? Minusta hän on toiseksi parhain piirtäjä. Mutta Don Rosa voittaa hänet yhdellä pisteellä koska hänellä on parempi piirros jälki ja paremmat tarinat!Mutta Carl Barksillakin on myös hyvät tarinat ja oikein hieno piirros jälki. Hän on myös keksinyt monta hahmoa! Joten minun mielestä hän ansaitsee 10 arvosanaksi!Ja tämä topic on aika kätevä.

Olen aika samaa mieltä kanssasi. Hän on minunkin toisiksi paras piirtäjä. Barks tekee tosiaan hyviä tarinoita ja on luonut monta hahmoa. Hän on hyvä piirtäjä.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Tekijät-Topic

allu9898 - 21.05.10 02:00 (ID 533028) Kyllä se on yksinkertasten sarjojen ansiosta. Mutta hänellä on sarjoissaan myös hyvää huumoria.

Tosiaan, hänellä on huumoria sarjoissa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat