kenellä on taskari 365 tuplanolla ja syvyyden saalistajat

Seuraa 
Liittynyt1.12.2009

tää on uusin taskari. :1 kertokaa onko teillä tää taskari vastauksilla kyllä tai ei. ;)

Kommentit (15)

Vierailija

Lainaus:
:D

McJuoru - 17.05.10 03:59 (ID 530012) Opetteles vähä äidinkieltä :D Vaikkapa alkaako lause isolla vai pienellä kirjaimella :D

Hah sinäkö sitten kirjoitat "äidinkieltä".

Minulla on kyseinen taskari.

aweymaj
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Re: :D

vikke98 - 17.05.10 04:56 (ID 530112) Onhan minulla se taskari.Anteeksi vain,mutta aika turha topic...

Älkää vastatko jos se on teistä turha en jaksa, että eräät vastaa ja samalla kirjoittaa ``tää on ihan turha topic...``niin minä ainakin teen jos se on minusta turha topic en vastaa siihen ja minulla on se kyseinen taskari

Vierailija

En tiedä miksi tämä on turha topic, mutta neuvoisin lopettamaan tuon puhekielellä kirjoittamisen. Viestiä on mukavampi lukea kuin jos siinä ei olisi tuollaisia sanoja kuin: tää,tota,mä,yht,. Muista myös isot kirjaimet pilkut ja pisteet.

Vierailija

juu olen lukenut mutta täma on minusta aika turha topic. ei tarvitsisi tehdä topicceja yksittäisistä aku ankka tskareista.

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Lainaus:
Re: n taskari 365 tuplanolla ja syvyyden saalistajat

King K. Rool - 18.05.10 04:13 (ID 530763) juu olen lukenut mutta täma on minusta aika turha topic. ei tarvitsisi tehdä topicceja yksittäisistä aku ankka tskareista.

Juuri niin!Tee vaikka topic nimeltä uusin taskari...

Vierailija

Minulla on tuo taskari ja mielestäni oli ihan hyvä ehkä paras tämän vuoden taskari. Paras tarina oli Bancellssin piirtämä ja Michael T.Gilbertin käsikirjoittama tarina kohtuus kohtuudessakin. :D

Muuten Adiel voisit käyttää isoja alkukirjaimia ja pisteitä viestissä en ole hyvä Äidinkielessä siksi en käytä usein pilkkua. Eikä tarvitse kuitenkaan tehdä topicia vain yhdestä taskarista olisit tehnyt vaikka uusin taskukija kuten Vikke98 sanoi. Voisin muuten tehdä sellaisen jos sellaista ei ole mutta ehkä näin jossain sellaisen pari kuukautta sitten mutta katsotaan. :D

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat