Oletko kova?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olen tämmöinen kolmosluokkalainen poju ja omasta mielestäni olen kova kaveri.

Yleensä pidän lippaa vinossa ja roikutan housuja tässä reisien puoli välissä tai alempana. Juon myös energia juomaa päivittäin.

Näytän myös keskaria ja kiroilen. Vetelen myös ykkös ja kakkos luokkalaisia turpiin, koska ovat ipanoita ja muutenkin ansaitsevat turpasaunan.

Oletko sinä kova?

Sivut

Kommentit (24)

N.Äsäviisas
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Aqanq sinä et ole kova vaan tuon perusteella luuseri ja pelle. Jos olisin koulussasi niin minä...

N.Äsäviisas sukkelia kommentteja jo vuodesta 97

/// haluni opettaa Aqanqille vähän tapoja kasvaa kokoajan!

Vierailija

Lainaus:
Oletko kova?

aqanq6 - 17.05.10 04:28 (ID 530070) Olen tämmöinen kolmosluokkalainen poju ja omasta mielestäni olen kova kaveri. Yleensä pidän lippaa vinossa ja roikutan housuja tässä reisien puoli välissä tai alempana. Juon myös energia juomaa päivittäin. Näytän myös keskaria ja kiroilen. Vetelen myös ykkös ja kakkos luokkalaisia turpiin, koska ovat ipanoita ja muutenkin ansaitsevat turpasaunan. Oletko sinä kova?

Ihan tosi aqanq6 lopeta tuo lapsellinen spämmi! Ihan turhia tälläiset niinkuin hyvin tiedät.

Vierailija

Ei *****! Olen samaa mieltä N.Äsäviisaan kanssa. Yritätkö leikkiä kovista roikottamalla farkkuja ja juomalla energiajuomaa? Olet vain oikea pelle.

:Kuparikukkulan Kuningas:

Vierailija

Kovikset ovat juuri niitä tyhmimpiä.Mitä järkeä hakata 1-ja 2-luokkalaisia.Ja keskisormennäyttö ja kiroilu:Aivan turhaa.Kun aukaisin tämän sivun en yllättynyt siitä kuka tämän teki.

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Lainaus:
Oletko kova?

aqanq6 - 17.05.10 04:28 (ID 530070) Olen tämmöinen kolmosluokkalainen poju ja omasta mielestäni olen kova kaveri. Yleensä pidän lippaa vinossa ja roikutan housuja tässä reisien puoli välissä tai alempana. Juon myös energia juomaa päivittäin. Näytän myös keskaria ja kiroilen. Vetelen myös ykkös ja kakkos luokkalaisia turpiin, koska ovat ipanoita ja muutenkin ansaitsevat turpasaunan. Oletko sinä kova?

olethan sinäkin ollu joskus kakkosluokkalainen!Tuon perusteella olet vain pelle sekä luuseri!

-vikke98-vikkelästi ankkailemaan!

Vierailija

Lainaus:
Oletko kova?

aqanq6 - 17.05.10 04:28 (ID 530070)

Olen tämmöinen kolmosluokkalainen poju ja omasta mielestäni olen kova kaveri.

Yleensä pidän lippaa vinossa ja roikutan housuja tässä reisien puoli välissä tai alempana. Juon myös energia juomaa päivittäin.

Näytän myös keskaria ja kiroilen. Vetelen myös ykkös ja kakkos luokkalaisia turpiin, koska ovat ipanoita ja muutenkin ansaitsevat turpasaunan.

Oletko sinä kova?

Ai siis yrität leikkiä kovista kiusaamalla pienempiäsi? Vedät pienempiäsi turpaan koska he ovat ipanoita? Voihan *****. Mietis kuule itteäs vähä. Oot ittekin ollut ykkösellä ja kakkosella. Ja lukemani perusteella oot vielä ipanampi kuin ne joita vetelet turpaan. Niilläkin on kuule tunteet! Oon itte ollu koulukiusattu eskarista saakka niin tiiän että tollanen on inhottavaa. Ton perusteella oot tosiaankin aika raukkamainen.

Vierailija

Lainaus:
Vetelen myös ykkös ja kakkos luokkalaisia turpiin, koska ovat ipanoita ja muutenkin ansaitsevat turpasaunan.

Olet muutenkin säälittävä ,mutta nytten tuli pohjanoteeraus, siis vetelt turpaan ykkösiä ja kakkosia , mikä ihmeen "ansioluettelo" sekin on?

Annat niille vaan turpaan siksi että sinä et uskalla hyökätä isomman tai saman kokoisen päälle.

Lillen-Nytten tämä topic HETI LUKKOON-

Vierailija

aqanq6 tuollanen kovan esittäminen ärsyttää minnuu koska kaikki(ainakin meiän koulun 5lk pojat)esittävät koviksia vaikka ovat aika moisia lällyjä siis ja mitä elvistelemistä siinä on jos lyö toisia turpaan ja ei ihmisellä ole turpaa vai onko teiän koulussa joitain ihmeen lehmiä itteäni on kiusattu ykkösellä ja kakkosella eikä se ole mukavaa ja ne osaa antaa takasin!!!!! jos olet/olit koulukiusattu niin älä tee sitä virhettä että kiusaat muita ja sie häpeät sitä sitten koko elämäs ja LUKKOON

Vierailija

Olen samaa mieltä edeltävien kannssa. aqanq6, olet täysi pelle ja pelkuri. Olen itsekkin koulukiusattu ja tommoinen on aivan järkyttävää! Saisit pysyä pois kesustelupalstoilta ikuisesti. LUKKOON HETI!

Vierailija

Lainaus:
Re: Oletko kova?

akumiitti - 17.05.10 05:11 (ID 530128) Olen samaa mieltä edeltävien kannssa. aqanq6, olet täysi pelle ja pelkuri. Olen itsekkin koulukiusattu ja tommoinen on aivan järkyttävää! Saisit pysyä pois kesustelupalstoilta ikuisesti. LUKKOON HETI!

Ja miksi minun pitäisi pysyä pois keskustelupalstoilta?

Vierailija

No ei sinun tarvitse pysyä poissa mutta kun et tee muuta kun turhia ja tyhmiä topiceja ja... mieti nyt vähän!!!!!!

Vierailija

Älä hauku tai loukkaa muita keskustelijoita tai nimellä mainittuja yksityisiä ihmisiä. Älä lähetä samaa viestiä useaan kertaan- äläkä kirjoita turhia yhden sanan viestejä. Herjaus, kunnianloukkaus, yksityishenkilöiden loukkaaminen, rasismi tai kansanryhmää vastaan kiihottaminen on kielletty.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Oletko kova?

Tri £uromie$ - 17.05.10 05:18 (ID 530138) Mitä sä nyt??

Sitä, että olet rikkonut sääntöjä.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat