Voimailu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko täällä ns. bodareita tai muuten vain voimailua harrastavia? Kertokaahan omat leukaennätyksenne ja paljonko nousee penkistä. Kaikki pulina voimailusta tänne.

Kommentit (8)

Vierailija

treenaan mahdollisimman usein ja leuan veto ennätys

on 4 (mutta vaikeammalla otteella)ja se oli meidän liikka ryhmän tyttöjen ennätys! eikä kovin moni poika pystyny samaan

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Voimailu

McJuoru - 17.05.10 05:34 (ID 530159) Otsikko ois voinu olla ''Bodaus'' :D

Ei ja syystä että: Bodaus on jo aika aktiivista voimailua (6 kertaa viikossa salilla) ja tuskin kukaan (tai ehkä joku) A.A:n sivuilta on varsinainen bodari.

Vierailija

Minulla on punnerrus ennätys 400 ja selkälihasliikkeitä 1000. Penkistä nousee 40 kiloa ja leuanveto ennätys on 13 (mutta vaikeimmalla otteella). Suorille menee tiukasti 24 kiloa ja käyn joka päivä viikossa salilla.Kuntopyöräilyssä on tunti putkeen crosstrainerilla. Ja lisäksi olen 9.v poika.

//Edit// Sain juuri vedettyä 21 ja puoli leukaa.Ja minua sanotaan koulussa voimamieheksi.

Vierailija

En ole mikään voimamies. Penkistä nousee vaivaiset 35 kiloa ja leukoja en ole saanut yhtään. Olen 13-v ja poika vielä! Se tuskin on maailman vakavin asia, mutta on ärsyttävää kun isoveli joka harrastaa lätkää vetää leukaa paremmin kuin meidän isä. Profiilikuva onkin aika osuva näyte siitä miltä näytän punttisalilla :).

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat