Paras kaverisi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mikä on sun parhaan kaverin nimi? Mun on Masa.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

en hauku nyt ketään,mietin vain että aika kummallista kun agang6 on myös se oletko kova keskustelu näillä samoilla sivuilla ja keskustelut on aika pahasti ristiriidassa keskenään.

kuriton koira se joka ei tahallaan loukkaa netissä ketään

Vierailija

Lainaus:
jesperi:

No te nauratte mun paras kaveri on tyttö.

Ei siinä ole mitään nauramista! Paras kaveri voi olla kumpaa sukupuolta tahansa. Jos joku on kiva, mutta on eri sukupuolta, ei ole häpeä olla hänen paras kaveri.

Lainaus:
aqanq6:

Itsekin sanoin oman lemmikkini (kultakala) nimen, koska minulla ei ole muita kavereita.¨

Tuo on todella surullista. Voisit saada kavereita vaikka harrastuksien tai jopa tämän nettisivun kautta! Itsekin olen saanut, ja odotan innolla kesän miittejä!

Minulla on kolme parasta kaveria, mutta en halua kertoa heidän nimiään.

~m-a~

Vierailija

Minun paras kavereitani on kaksi... ja muistakaa sitten, että olen tyttö, vaikka näytän pojalta.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

No mitäs pahaa siinä on?!?! Meidän luokassamme kaikki ovat kavereita toisilleen! Ei siinä ole mitään pahaa! Muuten. Tämä on aika turha topic sillä jos joku käyttäjä sanoisi vaikka että: Joo! Minun paras kaveri on pertti (tai joku muu :)) niin mitäs järkeä se on kertoa kun ihmiset näkevät sen nimen niin he ajattelevat että: Jaa... Kukakohan se on?? Minä toivoisin että tämä topic laitetaan lukkoon! :[ :'(

Oho aika moni ehti edelleni!

Vierailija

Lainaus:
jesperi:

No kukaan ei halua olla täällä

mun kaveri

Minusta sinä ainakin vaikutat ihan kivalta! Et voi tehdä tuollaisia ennakkoluuloja! Lisään sinut Parhaat käyttäjät-listalleni!

Tämä topic on hieman turha. Lukkoon...

~m-a~

Vierailija

Minulla on 635 kaveria... Kaikki ovat yhtä hyviä kavereita, niin en voi päättää. En halua sanoa kavereideni nimiä AA-fissä.

Muuten, tämä topic on turha. Lukkoon!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paras kaverisi?

manga-ankka - 18.05.10 02:06 (ID 530599)
Lainaus:
jesperi: No te nauratte mun paras kaveri on tyttö.
Ei siinä ole mitään nauramista! Paras kaveri voi olla kumpaa sukupuolta tahansa. Jos joku on kiva, mutta on eri sukupuolta, ei ole häpeä olla hänen paras kaveri.
Lainaus:
aqanq6: Itsekin sanoin oman lemmikkini (kultakala) nimen, koska minulla ei ole muita kavereita.¨
Tuo on todella surullista. Voisit saada kavereita vaikka harrastuksien tai jopa tämän nettisivun kautta! Itsekin olen saanut, ja odotan innolla kesän miittejä! Minulla on kolme parasta kaveria, mutta en halua kertoa heidän nimiään. ~m-a~

Noo ootko sä mun kaveri?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat