Mitä noloa olet tehnyt?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tänne voit kertoa mitä noloa olet tehnyt ja puhella muitten noloista asioista esim: Mä kerran olen kaatunut koulun suisituimman pojan päälle next: voitte vastata tähän ja kertoa omia noloja tilanteita. Tuossa oli esimerkki mitä tänne voi kirjoittaa.

Kommentit (7)

Vierailija

mä oon kans mun luokan suosituimman tytön päälle ekalla luokalla ja nyt musta puhutaan ihanana ja parhaana sähly mokena :o

Vierailija

Kun olin jonkun miehen selän takana, niin minä halusin säikäyttää isää. Sitten säikäytin miestä, ja mies pelästyi. Kun mies kääntyi, pyysin anteeksi. Sanoin miehelle, että luulin häntä isäksi.

:Zlupuhullu- nolona:Z

Vierailija

Pudotin kumini ja kyykistyin nostamaan sen.Kumarruin ja pudotin samalla huulirasvani.Kun nostin sitä kännykkäni putosi äänekkäästi kolahtaen lattialle ja kaikki kääntyivät katsomaan.Kun kävelin pulpetille kompastuin ja tuoli melkein kaatui.

Vierailija

Minä itse voin kertoa olen itse pudottanut rannalla jonkun tuntemattoman miehen päälle alkkarini XD olin sen jälkeen tooosi nolona

Vierailija

Koulussa kun meidän opettaja selitti ulkoliikkkatunnilla jotain tooooosi tylsää, niin mä jäin tuijottelemaan meidän koulun söpöintä poikaa johon mä olin silloin ihastunut. Mä en yhtään kuunnellut,että mitä ope sanoi, niin sitten opettaja huomasi että mä olin ihan muissa maailmoissa ja sitten se kysyi multa jotain. Kesti varmaan viis minuuttia enkä mä huomannut mitään ennen kuin opettaja tuli siihen mun ja Matin väliin ja sanoi:"Minä tiedän, että Matti on aivan älyttömän söpö, mutta voisitko silti keskittyä?" Mä toivoin, että olisin voinut vajota maan alle, koska kaikki tuijotti ja tirskui, ja Matti tuijotti mua aika huvittuneen oloisena.

HUOM!!!!!! Nimet muutettu, että siis tämä poika ei ole oikeasti nimeltään Matti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat