Roope Ankka-visa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämä on vähän, kuin manga-ankan Aku Ankka-visa, mutta en halunnut tehdä siitä samanlaista, kuin hänen. Eli tänne saa laittaa vain kysymyksiä Roope Ankasta. Alhaalla muuntamia sääntöjä: (Älä jätä niitä lukematta).

Säännöt:

1. Laita vain Roope Ankkaan liittyviä kysymyksiä.

2. Älä kopioi kysymyksiä mistään (Wikipedia, Google, Akupedia) tai keksi omasta päästä, esim. näin: "Mikä on Roopen oikea ensilantti?"

3. Jokaisesta kysymyksestä saa aina yhden pisteen.

4. Jos kysymys ei liity Roope Ankkaan, se hylätään.

5. Odota vastauksen vahvistamista. Ilman vahvistusta ei saa laittaa uutta kysymystä. Jos vastausta ei vahvisteta 24h, tulee minun laittaa uusi kysymys.

6. Ole reilu. Älä nimittele/hauku toisia, jos kysymys menee väärin.

7. Älä huijaa ketään.

8. Vain ensimmäinen oikein vastannut saa pisteen.

9. Ole varma vastauksesta. Älä laita kahta vastausta samaan aikaan.

10. Älä laita samaa kysymystä kahdesti.

Pisteet:

Star Duck, allu9898, Ikkunoiden rikkoja 1p

Joel 152 3p

allu 9898 ½

Aloitetaan helpolla: Mihin klaaniin Roope kuuluu? (1p)

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Eikö tämä topic ole hieman turha? Jos jokaiselle hahmolle alkaisi tekemään oman visansa, tämä keskusteluosio peittyisi varsin nopeasti.... Mutta Roope Ankka on kieltämättä aika tärkeä hahmo Aku Ankassa, joten en tässä enää valittele. Mutta säännöistä puuttuu eräs asia: Jos vastausta ei vahvisteta ? tunnin sisällä, kysymys hylätään. Ja kysymysmerkki tarkoittaa aikarajaa, jonka itse voit sitten päättää.

Vastaus kysymykseen: Roope Ankka kuuluu MacAnkan klaaniin.

-Star Duck-

Vierailija

Lainaus:
Roope Ankka-visa

Star Duck - 18.05.10 02:44 (ID 530630) Eikö tämä topic ole hieman turha? Jos jokaiselle hahmolle alkaisi tekemään oman visansa, tämä keskusteluosio peittyisi varsin nopeasti.... Mutta Roope Ankka on kieltämättä aika tärkeä hahmo Aku Ankassa, joten en tässä enää valittele. Mutta säännöistä puuttuu eräs asia: Jos vastausta ei vahvisteta ? tunnin sisällä, kysymys hylätään. Ja kysymysmerkki tarkoittaa aikarajaa, jonka itse voit sitten päättää. Vastaus kysymykseen: Roope Ankka kuuluu MacAnkan klaaniin. -Star Duck-

Saatat kyllä olla oikeassa. En valita. Aivan oikein -Star Duck-! Sinulle 1p.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Roope Ankka-visa

lupuhullu8 - 18.05.10 03:01 (ID 530647) Voisko joku laittaa seuraavan kysymyksen.

Lupuhullu, kun kysymys on vahvistettu, voit itse laittaa seuraavan kysymyksen. Minun ei sitä tarvitse laittaa, mutta voin myös laittaa sen:

Missä Roope on syntynyt?

Vierailija

Aivan oikein! Allu saa pisteen. Ja lukekaa nyt nuo säännöt kunnolla, niin ymmärrätte varmasti.

Next: Kuinka monta vuotta Roope suurinpiirtein oli, kun hän kaivoi Klondikessa kultaa?

Vierailija

Sorry, en omista Roope Ankan elämä ja teot kirjaa, en tiiä.

Uusi kysymys:

Missä sarjassa Roope ensikerran esiintyi ja kenen piirtämä se on?

Sori, kysymys perutaan - katoin kellon ajan väärin.

Vierailija

Ohhoh, kerkesit laittaa viestin ensin, ajattelin juuri laittaa täysin saman aiheista. Nyt vastausta vaan tuohon! Ikkunoiden rikkoja, oikein. Muutes Jöötti-tyttö, älä laitta uutta kysymystä, ennen, kuin vahvistus on tullut. Ei sitä nyt tarvitse perua, jatketaan vain.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat