Off-Topic

Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Tämä on yleispätevä jutustelutopicci aiheeseen kun aiheeseen.

Kun juttuhan menee niin, että jokaisesta pikkuasiasta EI TARVITSE tehdä omaa topicciaan!!

Tänne voi siis pistää asiaa asioista, mistä ei kannata tehdä omaa topicciaan. Myös muuta ylesitä jutustelua voi aivan hyvin harjoittaa, mutta ei chattailymuodossa, vaan rakentavaa keskustelua kaikesta maan ja taivaan välillä.

Ja neuvona annan suoraan: Jos joku tekee esim. topicin "Simpsonit", niin sinne voi laittaa kaiken Simpsoneihin liittyvän. Eikä uusia aihaeita tarvitse tehdä (esim. Homer Simpson, Simpson-kirjat yms.)

Mutta, nyt juttelemaan, mitä sitten keksittekin. Minun pitää taas poistua lukemaan biologiaa ja tarkemmin solun toimintaa ja perinnöllisyyttä.

On kyllä harvinaisen puisevaa tekstiä. Mennyt 0,5l energiajuomaa ja silti jo kerkesin nukahtaa.

Yay, enää 2 koetta koeviikolla jäljellä; huomenna bilsa ja torstaina historia. Hissa on sentään mielekästä : D

Sivut

Kommentit (22990)

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

"Hiidenkirnu" kirjoitti:

Donald-91 kirjoitti: Millä viikolla muilla muuten on hiihtoloma? Itselläni se on vko 10.&lt;br /&gt;<br />

Minä kun luulin, että meillä täällä Kymenlaaksossa on viimeisenä hiihtoloma eli vko9 kun Helsigissähän se on jo vko8. No koita vielä kestää sinäkin hiihtoloman alkamista, koska niin minäkin yritän tehdä=].

Jep. Hiihtolomien vuorottelu nähkääs menee talven lumitilanteen mukaan. Eli hiihtolomat on ensin etelässä ja kun pohjoisessa kestää talvi pitempään, niin pohjoisessa on hiihtoloma myöhemmin. Eikös ne hiihtolomat ole viikoilla etelässä vko 8, Keski-Suomessa vko 9 ja Pohjois-Suomessa (Oulunlääni ja Lappi) vko 10.

Kannattaa viikko-sanaa lyhentäessä kiinnittää huomiota siihen että se on todellakin vko, EI SIIS pelkkä vk. Vk tarkoittaa nimittäin vallankumousta. Ei aivan sama asia, heh heh! ;)

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sami-96 kirjoitti:Ja Wondy, 13 mie täytin, ja jopa profiilinikin sen kertoo! ;^D

Heeei, eipäs kuittailla!:'D En minä nyt tuollaista voinut tajuta. Pringelsit pöydälläni syövät keskittymiskykyäni hilppasen:'D

Donna Duck kirjoitti:Olettekos ihmetelleet miksi esim. Hollantilaiset mestarit sun muut ankka piirtäjät tulevat meelkein aina vain hesaan ja tampereelle?

Tulisivat mieluummin vaikka tuuriin (Weljekset) keskiselle. Se Vesa Keskinenhän on niin kova akufani ettei ikinä.

Hesalaisena olen vähän puolueellinen vastaamaan, mutten osaa pitää turpaani kiinni. Ykkössyyhän on se, että Hesa vaan sattuu olemaan pohjoisen maamme pääkaupunki ja samalla suurin, myös asukasmäärältään. Kulkuyhteydet Helsinkiin ovat aika lailla toista luokkaa kuin "syvemmälle" Suomeen. Kun Ankantekijät ovat ensin matkanneet tänne, he tuskin enää haluaisivat hypätä junaan päästäkseen jollekin pikkupaikkakunnalle, jossa nimmaria odottaisi kaksi ankkafania ja yksi paikalle eksynyt juoppo. Samoin on todenäköisempää, että ihmiset tekevät vaikka jonkun "vuosiretken" hesaan ja käyvät samalla ostoksilla jne. kun nuotavat ne nimmarit. Sen sijaan matykustaminen paikkaan X pelkkien nimmareiden takia on epätodennäköisempää.

Ja eihän joku Keskinen nyt vaikuta siihen, mihin piirtäjät rahdataan. Yksi ankkafani muiden joukossa, osti sitten rekisterinumeroita tai ei. Tuuri taas on sen verran pieni kaupunki, että edellä mainitsemanieni syiden takia se ei ole kannattava paikka järkätä mitään tuollaista.

Sain mummoltani Mignon-munan^^ Namii. Enkä ole syönyt sitä vieläkään, vaikka olen omistanut sen jo varmaan puoli tuntia. Itsehillintää, itsehillintää.

Vierailija

Sampon kotivideoista, olisipa vain eläinkommelluksia, oisi parempi.

Nauran sairaasti kommelluksille, mutten sellaisille joissa juhaa sattuu oikeesti leukaan.

Jaahas tänään oli tautisen iiisi ruåttin koe, suorastaan naurettava, lukaisin kokeeseen vasta eilen illalla ja aamulla vilasin.

Muuten piiitkä päivä ja pimeä.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

_wonderlust_ kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Olisi pikku kysymys Wondylle. Olen näet kuullut, että hän on kuviksessa hikke. Eli: Miten kuviksen työt viimeistellään niin, että opettaja antaa niille hyvän arvosanan? Pitäisi katsos kuvis nostaa ysiin keväällä.

<br />

Ai? : D Noh, kyllähän minä sitä ihan virallisesti harrastan, että sen puoleen.. Olen itse saanut tuota kymppiä kuviksesta kuulemma taidon perusteella (weird), mutta pelkällä asenteella ja keskittymisellä voi päästä samalle tasolle. Yläasteen ja lukion puolella opettajat rrrrakastavat omaa ainettaan, joten muutama tarkentava kysymys mieluiten kahden kesken nostaa numeroa kohisten. Toiminee myös ala-asteen puolella, joskin heikommin. Samoin asenteesi kuvista kohtaan; kuuntelet ohjeet kiinnostuneena, et juokse luokassa ympyrää tai käytä pensseleitä korvan kaivamiseen. Tärkeää on myös tehdä kaikki työt, esittävänsä tykkäävän kaikista aiheista ainakin jonkin verran ja jaksaa kuunnella myös ne kuolettavan tylsät teoriaosuudet ("Tämä on väriympyrä, ja nämä ovat vastavärejä.." Kiitos, opin ne jo ennen kouluikää, saisinko jotain uutta?) Myös se, että tekee töitä tarpeeksi pitkään (ei näin: "Voitte nyt ottaa värit ja käydä hommiin, jotta.." "Ope mä oon valmis!) osoittaa tiettyä kiinnostusta kuvista kohtaan --&gt; parempi numero. Tietysti kannattaa myös oikeasti panostaa töidensä ulkonäköön, kuunnella muiden palautetta (se oikeasti auttaa) ja muuttaa asioita sen pohjalta. Siinä nyt jotain.

Juuh. Eiköhän tuolla pärjää. Eli asenteella "Jippii! Taas kuvista!"-asenteella mennään huomisella tunnille. Aihe on minulle selvinnyt jo tänään eli varmaan pitäisi kohta ruveta harjoittelemaan, sen rumelon vuoksi. Tekniikka kuitenkin on mysteeri, eli sitä ei voi nyt harjoitella. KÄÄK! Veikkaa kuitenkin, että kyseessä on vesivärityö. Niistä en oikein tykkää. Sotkuista hommaa. Täältä tullaan kuviksennumeron ysi (Ja miksei myös kymppi?).

Ajai. Tällä viikolla oli taas koe. Kaksi koetta tällä hetkellä sisässä, maanantaina ulos tuli neljä. Ensi viikolla varmaan saadan ne kaksi koetta ulos, mutta uudet kokeet painavat päälle. Koelukunurkka odottaa taas ensi viikolla:(. Ei auta itku markkinoilla. Voe voe.

Kyllä on mukava kun on lunta. Pääsee taas tekemään lumesta mitä haluaa piinallisen pitkän lumen odotuksen jälkeen. Toivottavasti tulee kunnon talvi, eikä sellaista nysätalvea niin kuin viime vuonna. Ei se ilmastonmuutos voi tähän talveen vielä vaikuttaa, eikä toivottavasti vaikuta myöskään sataan seuraavaan. Pahoin pelkään (Enkä varmast iole ainoa), että näin ei tule käymään. Harmi juttu.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

JEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tätä en urheilu-topiciin laita, vaikka pakotettais! Diamonds-joukkue, Oulun Northern lightsista voitti Cheerleadingin MM-kisoissa hopeaa Orlandossa!!!!!! :D:D:D:D Minun tanssivalmentajani...!!!!!! :D:D:D:D

Vierailija

Af1 kirjoitti:

Milloin teillä muuten loppuu koulu? Meillä 30.5...

meilläki loppuu 30.5 en ois varmaan pitempään jaksanutkaan kaikkia kokeita ja kaikkee xD nyt ti on ussan koe, lukeminen on ollut aika... nooh sanotaanko vähäistä??xD hehe sit seuraavana ti:na on hissan koe ja sitä seuraavana ti:na on enkun koe..ei yhtää jaksas lukea mihinkään kokeeseen..-.- ruottistaki saattaa tulla jotain vielä...ei tartteis;D

ainii mulla oli synttärit pe;D nyt on 14 vuotta täynnä:)

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Frodo95 kirjoitti:Mitkä puolueet ovat olleet sitten vahvalla Donald?<br />

Aivan kärjessä, siellä top-5:ssa ovat olleet yleensä melko pienet puolueet tai siis niiden ehdokkaat ja sijoilla 5-10 ovat olleet ensimmäiset HARVAT suurten puolueiden eli Kokoomuksen, SPD:n tai Keskustan ehdokkaat.

Ulkona on vieläkin varjossa noin +15. Hienoa!

Nyt pitää kuitenkin mennä tekemään koulutöitä taas.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Onneksi olkoon, Tehwin! Onnittelut myös muille tänä vuonna 18 vuotta täyttäville. :)

Salwer, oletko käynyt Viestimaratonissa? Olen lähettänyt sinne eilen erään aika tärkeän viestin...

Vierailija

Enpäs ole Offiinkaan hetkeen kirjoitellut, joten nyt kirjoittelen. Tänään oli koulussa hauska päivä. Menimme kahden kaverini kanssa pyörillä kouluun, jonne matkaa noin 13 kilometriä. Lähdimme hieman liian aikaisin, sillä olimme siellä jo noin puolituntia ennen koulun alkua. Kävimme kaupasta ostamassa vähän karkkia ja Juissia ennen koulun alkua.

Koulussa oltiin tänään vain 3-tuntia, ja nekin olivat luokanvalvojan tunteja kaikilla. 9-luokkalaiset harjoittelivat salissa huomista esiintymistä kevätjuhlissa, joten kaikki 7 -ja 8-luokkalaiset keräsivät roskia koulun alueelta. Tämän jälkeen, kun oli kaunis ilma, oli meillä ulkona sellainen juttu, jossa luokkalaistemme selässä oli lappu, ja kaikkien piti kirjoittaa toisille hyviä puolia hänestä ja millainen hän on. Sitten lopuksi ne sai lukea. Kivoja juttujahan siellä selässä luki:D Esimerkiksi "Iloinen", "PV-kuski", "Aku Ankka", "Paras piirtämään" luki siellä "Ihanakin", heh... Sitten luokanvalvojamme osti kaikille meidän luokkalaisille jäätelöt, ja saimme olla ulkona kunnes bussi tuli. Koulu kesti muutenkin vain kello yhdeksästä kello kahteentoista. Sitten kävimme kavereideni kanssa vielä kaupassa, ja poljimme kotiin. Olihan se pyöräilykin ihan hauska vaihtoehto bussille.

Ps. Koulussa oli tänään ruuaksi mikropitsoja. Olivat jotain Saarioisen roiskeläppiä;)

Vierailija

Scoore McDuck kirjoitti:Itsekkin olen yrittänyt vaihtaa nimimerkkiäni hieman koska siinä on pieni kirjoitusvirhe, mutta en ole osannut. Joten osaisitko sinä Af1 neuvoa? Siitä olisi todella suuri apu.

Oman nickinsä voi vaihtaa omista käyttäjäntiedoista ja niihin pääsee oman profiilin kautta. Ensin pitää mennä profiiliin asetuksiin ja sieltä klikata ylhäältä "Käyttäjätiedot" painiketta. Siellä ainakin oli muistaakseni kohta, jossa luki nimimerkki (Tai jotain vastaavaa) johon piti vain kirjoittaa haluamansa uusi nicki. En ole kyllä täysin 100 varma, että menikö se noin, mutta jotenkin tuohon suuntaan...

Eilen tulin kotia mummolasta illalla myöhään enkä päässyt täällä käymään. Vietin jouluni mummolassa, jossa ei ole nettiä... murr.... MUtta jouluni meni oivan mukavasti. Sain syödä paljon ja joululahjaksi, vaikka mitä kivaa. Esim. Roope Ankan joulu albumit yhteis paketissa, muumimukin, Modern Art lautapelin, villasukat, karkkia.... Vaikkapa mitä. Ja nyt on sellainen fiilis, että nämä Ankka-foorumit taas on mukavat (Ja avun tarpeessa), eli minua alkaa taas näkymään täällä enemmän. Itselläni oli pieni lannistunut olo tuossa ennen joulua sivuja ajtellen ja minua ei näkynyt täällä sen takia paljoa. Mutta nyt taas yritän tulla hieman aktiivisemmaksi!

Ja unohdin mainita, joulutodistukseni oli aika huippu, keskiarvo: 8.7!

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

nappi4 kirjoitti:Luuletteko että tämän koko keskustelu-sivun tarkoitus on, että kaikki jutut kirjoitetaan samaan keskusteluun? Miettikää, että ne jotka tämän sivun on kehittänyt, on tehnyt teille aihealueita melko paljon ja te tukitte tämän keskustelun mielipide kysymyksillä?<br />

En rekisteröitynyt näille sivuille aukoakseni päätäni, joten ei kommentteja please, mutta miettikää.

Ah, menikö Pisum sativum cavum nasiin? Havaitsen tietämättömyyttä forumeita kohtaan.

Ei, kaikkea ei laiteta yhteen keskusteluun. Kaikki PIENET ASIAT, JOTKA EIVÄT OMAA TOPICCIAAN TARVITSE, voidaan sen sijaan hyvinkin laittaa samaan keskusteluun. Paras painottaa, kun se ei aloitusviestistä vielä käynyt ilmi.

"te tukitte tämän keskustelun mielipide kysymyksillä?" - ensinnäkin, mielipidekysymys on yhdyssana. Toiseksi, mitä ihmettä tarkoitat? Selvennä, eihän tuosta saa ideaa kiinni sitten millään. Muutenkin, tuollaiset viestit ovat minulle kuin punainen vaate, joten panostahan niihin vähän enemmin. Tuossa ei oikein ollut tarttumapintaa.

arttu49 kirjoitti:ammutaanko teilläpäin vielä raketeita

(Psst: raketteja.) Eipä tällä hetkellä kuulu, aiemmin kun olin lenkillä, joitakin pikkupaukkuja kuului vielä. Jotkut eivät osaa lopettaa ajoissa.

Vierailija

Hieman myöhäiset onnittelut Wonderlustille!

Kamalaa! Jos maailmanloppu iskee vuonna 2012, niin sehän tapahtuu ihan pian! Mutten ihan täsmälleen usko, että noin kävisi. En silti väitä, etteikö se olisi mahdollista, mutta tuskin se niin äkkiä tulisi.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Minä hain juuri äsken silmälasini, Zelinssistä^^ Ne on aivan ihanat.. tummanruskeat, melkein mustat, linssien ympärillä on kehystä. -1.25 on vahvuus, ja näen nyt puolet paremmin ainakin! Ihanaa nähdä jotain oikeasti!

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat