Ptkät viestit-topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tännne laitetaan kaikki pitkät viestit.tänne saa laittaa (pitkiä) viestejä hahmoista,tekijöistä,julkaisuista ym,ym,ym...

Mutta vain pitkiä viestejä!

Kommentit (10)

Joel152
Seuraa 
Liittynyt5.6.2009

Aku on hyvä hahmo.

Se on minun lempihahmo.

Se on melkein kaikkien lempihahmo.

Tykkäätkö siitä?

Onko se sinun lempihahmosi?

Aku is best!

En keksi enää mitää..

Vika rivi!

cxv
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Pitkät viestit-topic aika erikoinen.

Tälläisiä tulee harvoin nähtyä.

Don Rosa piirtää paljon asioita tarinoihin.Kun taas Carl Barkssilla on aika tyhjiä ne kuvat,mutta ei hän huono ole.Hänhän on piirtänyt ja käsikirjoittanut paljon hyviä tarinoita.

Esim. Tyhjälän joulu joka on varmasti monen suosikki ja tietysti Joulu Karhuvuorella.

Entäs sitten Rosa.Piirtänyt ja käsikirjoittanut hyviä tarinoita kuten vaikka tuo Matka maan keskipisteeseen jossa muuten on nolo yksityiskohta josta saatte lisää tietoa ykstyiskohta topicissa.

Mitäs mieltä olette Taikaviitasta.

Taikaviitta ei ole supersankari koska hänellä ei ole super voimia.Sama juttu Viitattarella.Joten Super Hessu on paras.

Niin ja 8riviä ei ole kovin pitkä viesti.Varsinkin jos sen kirjoittaa näin:

Roope on paras.

Se on rikas.

Se tekee työtä.

Ja on rahojensa kanssa yötä.

Säästää koko ajan.

teki pienenä majan.

Se on ankka.

Ja Raha asioissa vankka.

Heittädyinpäs runolliseksi.

Cxv-Omalla mielipiteellä-

Foorumin tylsin mies.

Vierailija

Aku

on

kiva

hahmo,

sillä

häenlle

tapahtuu

aina

kaikenlaista

hauskaa!

Eihän tuollaiset ole edes pitkiä viestejä. Tuokin oli alle sata merkkinen. Topicilla on hieman erikoinen aihe, mutta siitä voisi saada jotain jos pistäisit lyhyen viestin merkkirajan.

// cxv kommentoi samaa asiaa ;)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Muistetaan nyt, että jokaisella on oma käsityksensä pitkästä viestistä. Itse en menisi sanomaan 8 rivistä viestiä pitkäksi viestiksi vaan se on paljon sitä pidempi.

Pitkiä viestejä Ei muutenkaan kirjoitella yhteen topiciin vaan ne tulevat silloin kun löytyy asiaa. Ei tälläiselle asialle tarvitse tehdä omaa topicia, joten näkisin tämän melko turhana topicina.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Mikä idea tässä topicissa on? Miksi pitää tehdä tällainen turha topic johon kirjoitetaan asiattomia pitkia mutta silti niin pätkiä viestejä. Oikeastaan pelkkää foorumin tuketta.

Yhdyn Hidikseen ja muutamaan muuhunkin.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat