Kerro omasta päivästäsi!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli, otsikko kertoo paljon! Elikkäs: kerro omasta päivästäsi muille aa:fin käyttäjille. Onko sinulle tapahtunut jotain: Ihanaa, kamalaa, surullista, jännittävää, mytstistä, tai mitä nyt ikinä keksitkään! Voit myös verrata itseäsi johonkin ankkalinnan hahmoon! Ymmärsittekö? ;)

Aloitetaan sitten!!!

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Minulle tapahtui mystisiä asioita! Yritin mennä pelaamaan pelikonetta ja yhtäkkiä siihen tuli teksti, jossa luki "alle 15-vuotias pelaaja" Sen jälkeen vartijat sanoivat, että 10-vuotiaat eivät saa pelata.

Mystistä eikö?

Vierailija

Taikaviitta11! Eikö muka mistään aiheesta saa tehdä omaa topicia vaan kaikesta pitää kirjoittaa off-topicissa! Minä toivoisin ettei tätä topicia laiteta lukkoon ja että täällä kävisi ahkeria kirjoittajia kertomassa päivästään! äläkä vastaa tänne jos tämä on mielestäsi turha topic! :'( :Z

Vierailija

Mä olin koulussa, sitten söin, tein läksyt, ja luin englanninkokeeseen ja otin samalla aurinkoa : ) Very nice...(mut toivottavasti koe ei mee ihan poskelleen huomenna) : ( I hope a test is really easy..

Vierailija

noh.. mitens se... kävin pelaamassa tennistä urheilukentällä... hauskaa!!

Krisuli poistuu nyt! Huomiseen!

Kiitos aku_tus! Oli ihanaa saada noin ihana kysymys!!!

Vierailija

You´re welcome, ; D Heh Now Ich muss gehe liest...Ai tuo taiskin olla saksaa, kieli menee aika usein sekas! : /

Vierailija

Olin Koivusaaressa feat. Nea, Ässä, Laura ja Krista ja koulussa tuli palautetta asennevammastani. Juu ja sitten oli pikkusia riitoja. Normipäivä.

N.Äsäviisas
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Luin, että kerro omasta päästäsi ihmettelin, että mikäs se sellainen toppa on. En haluaisi rankuttaa tai ruikuttaa, mutta omasta päivästään voi kertoa offissa.

N.Äsäviisas sukkelia kommentteja jo vuodesta 97

Taikaviitta 11
Seuraa 
Liittynyt17.12.2008

Lainaus:
Re: Re: Kerro omasta päivästäsi!!

krisuli - 20.05.10 07:05 (ID 532654)

Taikaviitta11! Eikö muka mistään aiheesta saa tehdä omaa topicia vaan kaikesta pitää kirjoittaa off-topicissa! Minä toivoisin ettei tätä topicia laiteta lukkoon ja että täällä kävisi ahkeria kirjoittajia kertomassa päivästään! äläkä vastaa tänne jos tämä on mielestäsi turha topic! :'( :Z

No voihan tämän pitääkin. Onhan tämä ihan kiva topic. Enkä ole sitä mieltä, että kaikki pitäsisi kirjoittaa Offissa. No mitä väliä?

-------

Minulla oli Matikankoe ja olen luokan paras Matikassa ja sain uudet stereot.

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Meillä olisi pitänyt olla matikan koe,mutta se siirtyi ensi viikolle!:DJEE!Olen huono matikassa,Ja tänään oli enkun kuuntelu koe.Sain 14/15.Muuta kummoista ei tapahtunutkaan mutta ei ollut yhteyksiä tietsikassa joten en päässyt pitkään aikaan koneelle!

Vierailija

Tavallinen päivä,

Tulin koulusta,tein enkun läksyt,leikkasin nurmikon,moottori sammahti,mutta sain käyntiin.

kirjoittelin tänne,hain pikkuveljen iltapäiväkerhosta,iltaruoka,kirjoittelin tänne ja...no,ei sen kummempaa.

Vierailija

Kääk! Kävin tutustumassa yläasteeseen johon ensi syksynä _valitettavasti_ saan siirron:)

Onneksi tulee paljon tuttuja nykyiseltä alaasteen luokalta..

Oli myös länsimaisen musiikin historian koe. Pari viikkoa kauheaa tankkaamista vuosilukuja ja säveltäjiä, ja sitten kokeessa olikin vain muutama väittämä ja kuuntelutehtävä!

:Kuparikukkulan Kuningas:

Vierailija

no, minun päiväni: Ensiksi oli äidinkieltä ja kirjoitimme aineita sitten pelasimme pesäpalloa ja toisen opettajan kanssa jalkapalloa ja pääsimme jo niin aikaisin kotiin! :D Sitten tulin kotiin ja koska ei tullut läksyjä söin välipalan ja sitten tulin tänne aa:fin nettisivuille! :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat