Chat-topic

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tein tämän chattailyä varten koska Offissa ei saa chatata. Täällä ei siis lasketa lyhyitä voestejä spämmiksi. Täällä voitte jutella vapaasti mistä vain ja siis tarkoitan oikeasti jutella esim näin.

-Käyttäjä1. Moi mitä kuuluu?

-Käyttäjä2. Hyvää, itsellesi?

Ja niin edespäin. Jos ette ymmärtäneet kysykää.

N.Äsäviisas sukkelia kommentteja jo vuodesta 97

Kommentit (6)

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Jaahas..teit sitten tämmöisen. En kyllä ymmärrä, mitä varten täällä AA:n sivuilla pitäisi chattailla? Sitähän varten on meset sun muut..En nyt ala tätä topicia kuitenkaan suoraan arvostelemaan, katsotaan mitä mieltä muut ovat..itse olen sitä mieltä mitä olen..

//Ymmärrän, mutta nämä sivut eivät ole chattailyä varten...

Ja kuten akuankkka-fani97 sanoikin, niin tämän topicin nimi voisi sitten saman tien olla spämmi-topic.

N.Äsäviisas
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tein tämän sitä varten etten esim itse tiedä vaikkapa Kia Koon meseä eikä sitä oikein täällä voi kertoakaan. Joten täällä voi chattailla niitten tuttujen AA.fin kamujen kanssa.

Vierailija

Jos tämän topicin keskustelu menee Näsän esimerkin mukaan yhden lauseen viestittelyksi niin sehän on sama vaikka tämän nimi olisi Spämmi-topic. Eli tämä menee todellakin spämmiksi heti alussa. Menkää jonnekin toiselle fooumille chattailemaan jossa _on chatti_ ja chattailkää siellä. Nimittäin tämä Foorumi on Akuankkaa varten eikä yleistä chattailyä.

// En oikein tajunnut kysymystäsi?? Ja nostappas vaikka vanha Kirje kaveri toppa ja kysy siellä Kiian meseä... -__-

// Ja jos se kerta on niiin mukavaa niin mene semmoselle foorumille jossa on chatti!

N.Äsäviisas
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Akuankka fani en halua loukata sinua tällä kysymyksellä, mutta mitä se haittaa sinua perustele hyvin eihän sinun ole täällä pakko chattaillä minusta vaan on mukavaa jutella netissä ihmisten kanssa.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
N.Äsäviisas: Tarkoitin, että kertokaa minulle hyvät perusteet siihen miksi täälläkin ei saisi olla chattia?

Foorumi ? chat. Miksi töissä ei saa nukkua? Miksi koulussa ei saa juosta? Miksi kaupassa ei saa viskoa tomaatteja? Miksi foorumilla ei saa chattailla?

Olet chattisi kanssa väärässä paikassa. Toisin kuin liian usein luullaan, foorumi ja chat eivät ole sama asia tai edes sukulaisia.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat