THJ

Seuraa 
Liittynyt6.7.2009

Kun näitä agenttijärjestöjä on joka lähtöön, ajattelin että myös fantasian kannattajille pitää olla omansa. Tämä on siis THJ.(TaruolentojenHallintaJärjestö)Leikin idea on ottaa kiini rikollisia, mutta fantasia maailmasta. Esim. Plää plää niminen velho on ottanut valtaansa viattomia ihmisiä ja käyttää niitä hyväksi.

Olemalla aktiivisesti mukana tehtävissä ja auttamalla, voi nousta järjestossä korkeammalle.

Arvo näkyy listassa, ja arvothan ovat: agentti, luutnantti, komentaja, eversti ja pomo.

Agentit:

K-99 (Pomo, perustaja)

Vexi

-ankkakkna-

MeMa

Tavi432

JooZoo (Luutnantti)

DragonHeart (Luutnantti)

force

Holt_447

LRM

KIA (kiivasluontoinen ja iloinen agentti, luutnantti)

Metalcode

Pöpö

Eragon

Aseet:

Taivaanvaski miekka

Yleinen miekka joka lähtöön. Tehoa riittää.

Salamakilpi. Nimensä mukaisesti salamosta koottu kilpi, joka torjuu suurimmanosan iskuista

Tulimiekka

Lekehtivä miekka. Kätevä kylmissä paikoissa.

Taikamoukari

Laavaruoska

Erikois tehtävät:

KiA, Kuulustelija

DragonHeart, strategisti

Henkilökohtaiset aseet:

K-99: Pronssi tikari ja jousi

Sitten vain pelaamaan. Toivottavasti tulee porukkaa.

K-99

//Varusteita lisätty.

Sivut

Kommentit (103)

Kroisos -99
Seuraa 
Liittynyt6.7.2009

Lainaus:
Re: Re: THJ

-ankkakkna- - 21.05.10 08:56 (ID 533568)

Olen mukana.

Ehdottaisin aseeksi sähkömoukaria.

Sähkömoukari ei ole varmaan se yleisin ase fantasia maailmoissa.

Kroisos -99
Seuraa 
Liittynyt6.7.2009

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: THJ

cxv - 22.05.10 08:55 (ID 533683)

Mutta hei mikä on ensimmäinen tehtävä.

Ehdotan aseeksi Tulimiekkaa.

Ensimmäinen tehtävä tulee kun on vähän enemmän osallistujia.

Lisäsin miekan listaan.

Vierailija

Minä voisin liittyä mukaan.Minun nimi voisi olla ....kerron kohta.

No,joudun lähteä koneelta.

Ehdotan vielä aseeksi taika-moukaria.

-SA-

Vierailija

Minäkin ilmoittaudun mukaan. Olen vanha tuttu Mema. Minulla on täälläkin _omat_ Läp315pärini ja MH:ni. Niitä ei sitten saa käyttää kukaan muu, kuin minä.

Vierailija

Ilmoittaudun mukaan! Nimeni on TaVi432.

Ehdotan aseeksi saksimiekkaa.

//Ymmärsinkö oikein, että pitää keksiä joku ase, vai pitääkö sieltä listasta valita aseita?

Kroisos -99
Seuraa 
Liittynyt6.7.2009

Ensimmäisen operaation aika. Eräässä eteläisessä taikametsässä on huomattu outoa käytöstä eläimiltä.

Ne kaatavat puita ja tuohoavat metsää. Jotenkin asiaan liityy kuuluisa soturi Mr.Mag joka on himoinnut metsää jo kauan rakentaakseen siihen soturiopiston. Mahdollisesti hän on värvännyt hypnotisoija velho Mr.Hypnon hypnotisoimaan metsän eläimet ja tuhoamaan metsän. Tällä tavoin Mr.Mag Voisi lunastaa metsän itsellen pilkkahintaan jäämättä kiini.

Ps. lisäsin aloitusviestiin arvoja joihin voi ylentyä. Lisäksi kaipaisin toista pomoa. Halukkaat voivat ilmoitella.

Vierailija

Ok.Minä keksin itselleni nimen.Minä voisin olla SA-07.Tai sitten voisin olla Holt_447.Molemmat nimet käy.Ehdotan vielä aseeksi sähköistä keihästä.

-Ilmottaudun palvelukseen.Mutta onko meidän parempi kulkea luudilla,vai näkymättömänä.Minusta on turvallisuus ennen kaikkea.Eli näkymättömänä.Eläimet saattavat käydä päälle.Eli ketä muita on tulossa mukaan???

-SA-

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat