Mikä on pahinta mitä voi tapahtua AA sivuilla.

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Elikkä tässä topicissa sinä kerrot mikä on kaikkein pahinta mitä sinulle voi tapahtua näillä sivuilla.Ja jos sinulle on jo tapahtunut voit kertoa siitäkin asiasta.Kerro myös mielipiteesi tästä topicista.Jos on huono voit kertoa sen minulle tai olla vastaamatta.

No minulle olisi pahinta jos joku kirjautuisi käyttäjälleni ja alkaisi spämmätä.Se olisi hirveää.Eikä kukaan uskoisi etten se ollut minä vaan joku toinen.

-CXV-

Foorumin tylsin mies.

Kommentit (10)

Vierailija

Lainaus:

cxv - 22.05.10 06:34 (ID 534392) Elikkä tässä topicissa sinä kerrot mikä on kaikkein pahinta mitä sinulle voi tapahtua näillä sivuilla.Ja jos sinulle on jo tapahtunut voit kertoa siitäkin asiasta.Kerro myös mielipiteesi tästä topicista.Jos on huono voit kertoa sen minulle tai olla vastaamatta. No minulle olisi pahinta jos joku kirjautuisi käyttäjälleni ja alkaisi spämmätä.Se olisi hirveää.Eikä kukaan uskoisi etten se ollut minä vaan joku toinen. -CXV-

Totta, minulla olisi sama homma. Siinä tilanteessa vaihtaisin kyllä salasanani. Toisiksi hirveää olisi se, että Galleria töitäni haukuttaisiin niin paljon, että...

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Lainaus:

cxv - 22.05.10 06:34 (ID 534392) Elikkä tässä topicissa sinä kerrot mikä on kaikkein pahinta mitä sinulle voi tapahtua näillä sivuilla.Ja jos sinulle on jo tapahtunut voit kertoa siitäkin asiasta.Kerro myös mielipiteesi tästä topicista.Jos on huono voit kertoa sen minulle tai olla vastaamatta. No minulle olisi pahinta jos joku kirjautuisi käyttäjälleni ja alkaisi spämmätä.Se olisi hirveää.Eikä kukaan uskoisi etten se ollut minä vaan joku toinen. -CXV-

Aivan niin. Sama juttu. :( No, onneksi kukaan ei ole vielä spämmännyt ketään. :)

Vierailija

Lainaus:

cxv - 22.05.10 06:34 (ID 534392)

Elikkä tässä topicissa sinä kerrot mikä on kaikkein pahinta mitä sinulle voi tapahtua näillä sivuilla.Ja jos sinulle on jo tapahtunut voit kertoa siitäkin asiasta.Kerro myös mielipiteesi tästä topicista.Jos on huono voit kertoa sen minulle tai olla vastaamatta.No minulle olisi pahinta jos joku kirjautuisi käyttäjälleni ja alkaisi spämmätä.Se olisi hirveää.Eikä kukaan uskoisi etten se ollut minä vaan joku toinen.-CXV-

Jep... Se olisi hirveää ja tietenkään kukaan ei uskoisi

Vierailija

Lainaus:
Re: Mikä on pahinta mitä voi tapahtua AA sivuilla.

Dembulla - 16.06.10 01:58 (ID 557020)
Lainaus:
Mikä on pahinta mitä voi tapahtua AA sivuilla. cxv - 22.05.10 06:34 (ID 534392) Elikkä tässä topicissa sinä kerrot mikä on kaikkein pahinta mitä sinulle voi tapahtua näillä sivuilla.Ja jos sinulle on jo tapahtunut voit kertoa siitäkin asiasta.Kerro myös mielipiteesi tästä topicista.Jos on huono voit kertoa sen minulle tai olla vastaamatta. No minulle olisi pahinta jos joku kirjautuisi käyttäjälleni ja alkaisi spämmätä.Se olisi hirveää.Eikä kukaan uskoisi etten se ollut minä vaan joku toinen. -CXV-
Aivan niin. Sama juttu. :( No, onneksi kukaan ei ole vielä spämmännyt ketään. :)

Sama juttu minulla. Myös se henkilöllisyysjuttu olisi aika paha. Ja eikös Fort Triplalle käynyt se "toisen nolaaminen spämmäyksellä"-juttu hänen mukavalta isoveljeltä?

-Jennyy, positiivisuutta ilmassa

Vierailija

pahinta olisi varmaan se että satoja aa.fin salasanoja saataisiin vääriin käsiin. Ja että joku (esim. veljeni) saisi mun salanan ja tulisi tänne spämmään. Niin ja kans jos joku alkais tulla haukkumaan johonkin mun topicciin ihan karseesti..

Vierailija

joku hakkeri laittais AA:han salaisia tiedostoja ja kaikki menis sieltä kotikoneele ja kaikki pitäs tuhota ydinpommilla

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Mikä on pahinta mitä voi tapahtua AA sivuilla.

Gabi47 - 25.06.10 10:03 (ID 567451) Kauheinta ois varmaan se,että joku sais tietää mun salasanan,spämmäis ja hankkis mulle porttikiellon.

Olen samaa mieltä mitä kaikki muutkin... En halua saada porttikieltoa kun en edes itse sitä tehnytkään... Ai niin! Kirjoittakaapa hakuun: Hessu hopo! Sieltä löytyy semmoinen topic kuin: JOku on käyttänyt ankkaprofiiliani! (T. Hessu hopo!)

-HH!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat