Sivuston toimimattomuus

Seuraa 
Liittynyt27.11.2008

Hei! Kokeilin eilen pelata Väritä ja koristele-peliä sekä Sanaristikkoa. Kummankaan pelin linkki ei toiminut. Näyttöön tuli 404-virheilmoitus. Siinä luki näin: "Nyt tuli mutkia matkaan...

... vilkaise sivukarttaa tai käytä hakua.".

Sama tapahtuu, jos klikkaa Akupedian muokkausikkunan vasemmassa yläreunassa olevaa "Takaisin"-linkkiä.

Vähän ärsyttävää!

Ylläpidon pitäisi ryhdistäytyä sivuston uudistamisessa.

karvisfani97

Kommentit (11)

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Ja tämänkin olisi voinut sanoa tuolla Kokous nettisivujen hyväksi-topicissa tai jossain muussa topicissa, jossa tälläisiä asioita puidaan. Ei aina tarvitse tehdä omaa topicia..

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Teknisiä ongelmia tältä sivulta löytyy paljon. Niistä toki täytyy ilmoittaa ylläpidolle, mutta tuntuu hieman siltäkin osalta ettei asian eteen tehdä yhtään mitään. Ainahan voit kuitenkin ilmoittaa ongelmistasi ylläpidolle, mutta se on melko turhaa. Foorumille näistä jutuista on kuitenkin melko turha laittaa mitään sillä me käyttäjät emme todennäköisesti ymmärrä ongelmastasi mitään ja ylläpito ei paljoa seuraile keskustelujamme.

Aina kannattaa yrittää josko ylläpito tekisi asialle jotain ; ).

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Joel152
Seuraa 
Liittynyt5.6.2009

Mullakin on noi samat ongelmat,ja sitte Karhukopla peli on ihan sekasin..

Kun lähetän viestin off topiciin ni tulee se "Nyt tuli mutkia matkaan...

... vilkaise sivukarttaa tai käytä hakua.".

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:
Minulla tulee usein joku sellainen HTTP 500 tyhjä sivu.

Mulla sama juttu, useimmiten silloin kun vastaan Off-topiciin. Uskon, että aika monella on tämä "ongelma"..

Vierailija

Moi!

Sanaristikko, Hessun super-kuvapähkinä sekä Väritä ja koristele -peli toimivat nyt.

Palapelin kaikki yhdeksän kuvaa on uusittu, käykäähän kurkkaamassa!

Aino-L.

Vierailija

Lainaus:
Sivuston toimimattomuus

HENRI K J L - 23.05.10 09:28 (ID 535388)

Mulla se tulee harvemmin. Minulla tulee usein joku sellainen HTTP 500 tyhjä sivu.

Kuittaan.

Sama juttu minulla. Mutta saan aina viestini sinne perille. Klikkaatte vain kaksi kertaa yläkulman takaisin nuolesta topicin siihen kohtaan, mihin kirjoititte, menkää foorumin etusivulle ja katsokaa, kuka onkaan viimeksi kirjoittanut topiciin!

-Kia K.

Vierailija

Mainitut tekniset ongelmat lienevät bugeja (minullakin käy niin, että sivua ei avata, kun menee pulinoista offiin käyttäen lue-nappulaa tai lähettää offissa viestin). Uskoisin sen johtuvan off-topicin niin suuresta koosta. Todennäköisemmin kuin täällä ihmettelemällä saatte ongelmat korjattua, kun lähetätte ylläpidolle viestin. Eivätköhän he ne saa korjattua. (:

~kirja

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat