Postcrossing

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Harrastatteko Postcrossingia? Itselläni ei ole siellä ollut profiili kuin oliko se nyt 9 tai 12 päivää mutta siskollani taas yli vuoden. Postcrossingissa on tarkoitus lähettää kortteja ympäri maailmaa. Itse olen lähettänyt kortteja mm. Kiinann, Yhdysvaltoihin ja Alankomaihin. Kortteja olen saanut Isosta Britanniasta ja Liettuasta.

Postcrossaajia on kaikissa muissa maissa paitsi: Andorra, Antarctica, Burundi, Djibouti, Sahara, Falkland Islands, Gabon, Guinea, Equatorial Guinea, Guinea-Bissau, Kiribati, Comoros, Nauru, Niue, Palau, Sierra Leone, Chad, Tokelau, Turkmenistan, Tonga, Smaller Territories of the UK. Eli siis kaikkialla muualla maailmassa harrastetaan Postcrossingia paitsi noissa. Maat ja paikat olivat englanniksi koska katsoin ne Postcrossingin sivulta.

Kommentit (4)

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Olen lukenut aiheesta, joka on mielestäni huisin mielenkiintoinen. En kuitenkaan itse ole sitä aloittanut. Minulla on sen sijaan kirjekavereita Brasiliassa, Etelä-Koreassa ja Itävalloissa, josta puhuminen ei vissiin kuulu tähän topiciin?

Paapoja
Seuraa 
Liittynyt17.12.2009

En ole ikinä kuullutkaan moisesta! Kiitos, range osku, kun opetit minulle jotain uutta! Tuntuu kyllä milenkiintoiselta hommalta.

Save me from the dark.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Postcrossing

Paapoja - 28.05.10 08:17 (ID 538818)

En ole ikinä kuullutkaan moisesta! Kiitos, range osku, kun opetit minulle jotain uutta! Tuntuu kyllä milenkiintoiselta hommalta.

Hantsus:Jep ihan uusi harrastus minulle.

Vierailija

Jes! Vihdoinkin Yhdysvaltoihin lähettämäni kortti saapui määränpäähänsä. Mutta ihmettelen missä Eurooppan lähettämäni kortit luuraavat. Vastaanottajat eivät ole rekisteröineet niitä vielä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat