Arvaa seuraavan kotikaupunki

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Noniin, sainhan tämän topicin AA:han värkättyä : D. Eli topicin idea on tämänlainen, ja muista lukea aloitusviesti kokonaan, ennenkuin kirjoitat tähän topaan. Jaa, tässä malli, mitä pitäisi tehdä:

1. Asuuko seuraava Helsingissä?

2. Ei asu. Asuuko seuraava..

Toivottavasti ymmärsitte. Tämän saa lukottaa, jos tälläinen on jo. Itse en ainakaan löytänyt samaa topicia hausta, joten otin riskin, ja tein tämän.

Säännöt:

1. Täällä ei kysellä, asuuko seuraava käyttäjä ulkomailla, sillä kaikkihan tietävät, että harvat AA:n rekkaajat ovat Suomen rajan ulkopuolella.

2. Tätä ei haukuta turhaksi topiciksi pilailumielellä.

3. Jos on kysyttävää, niin kysykää minulta.

4. Täällä ei keskustella yhtään muusta, vaan asuuko seuraava käyttäjä... ja niin edelleen. Eli ei siis poiketa aiheesta.

5. Täällä ei tuplapostatata tahallaan missään nimessä.

6. Tässä topicissa ei mielellään saa kirjoitella spämmiviestejä, eli yksilauseisia viestejä. Ottakaa perustelut mukaan, vaikkette niitä keksi. Jos perusteluita et keksi, niin sitten kirjoittelet vaan viestin ilman mitään perusteluita.

Voin aloittaa. Asuuko seuraava käyttäjä Porvoossa?

-LH8-

Sivut

Kommentit (1308)

Vierailija

Ei asu. Asuuko seuraava Lohjassa?

(cxv, rikoit juuri sääntöjä. Kysyit jo aiemmin samaa kaupunkia. Lue tästä lähtien sääntöjä.)

:Zlupuhullu:Z

Vierailija

En asu LOhjassa ainakaan tällä hetkellä,

enkä ihan heti täältä lähdekään, muutosta en ole kuullut.

No, asuuko seuraava Rovaniemen suunnalla?

Siis Rovaniemessä?Tai Rovaniemellä?

Miten se kirjoitetaan?

-ankkakkna-

cxv
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Miten minä muka sääntöjä rikoin.Etkös sinä laittanut nuo säännöt vasta sitten kun laitoin viestin.

No asiaan!

En asu mutta olen asunut.

Seuraavan pesä on varmaan Helsingissä?

Foorumin tylsin mies.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat