Douple Duck

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin tein tän topicin siihen että täällä kerrottaisiin tuloksia tästä uudesta Douple Duck pelistä. Voitte myös kommentoida peliä

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Douple Duck

cxv - 29.05.10 02:54 (ID 539224)

Mahtaisko se löytyä sieltä Pelit ja puuhat sivulta.

Ei löydy sieltä.

Vierailija

Minä tajuan. Pitää vaan verkottaa sukellusveneet ja sukeltajat, väistellä nuolia ja miinoja. Jos pääsee pisimmälle, niin voittaa. (verkotetaan painamalla välilyöntiä.)

Jesperi, jos estit tarkemmin, niin löydät. minä löysin sen jo Pelit ja Puuhat sivustolla.

AP_
Seuraa 
Liittynyt20.3.2010

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Douple Duck

pikku-possu - 29.05.10 05:49 (ID 539319) Minusta se on ihan kiva peli. :Z pikku-possu röh röh!

Niin minunkin mielestä.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Douple Duck

pikku-possu - 29.05.10 05:49 (ID 539319) Minusta se on ihan kiva peli. :Z pikku-possu röh röh!

Olet vähän hassu. Pikku possu röh röh! heh:)

:Zlupuhullu:Z

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Douple Duck

lupuhullu8 - 29.05.10 03:09 (ID 539235) Minä tajuan. Pitää vaan verkottaa sukellusveneet ja sukeltajat, väistellä nuolia ja miinoja. Jos pääsee pisimmälle, niin voittaa. (verkotetaan painamalla välilyöntiä.) Jesperi, jos estit tarkemmin, niin löydät. minä löysin sen jo Pelit ja Puuhat sivustolla.

Niin, niin siinä pitää tehdä. Harmi, kun se ei ole jännittävämpi ja siitä ei saa pelimitallia. Olisi kivaa saada edes pelimitali.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Douple Duck

Scrooge McD - 29.05.10 08:31 (ID 539453)
Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Douple Duck lupuhullu8 - 29.05.10 03:09 (ID 539235) Minä tajuan. Pitää vaan verkottaa sukellusveneet ja sukeltajat, väistellä nuolia ja miinoja. Jos pääsee pisimmälle, niin voittaa. (verkotetaan painamalla välilyöntiä.) Jesperi, jos estit tarkemmin, niin löydät. minä löysin sen jo Pelit ja Puuhat sivustolla.
Niin, niin siinä pitää tehdä. Harmi, kun se ei ole jännittävämpi ja siitä ei saa pelimitallia. Olisi kivaa saada edes pelimitali. -Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Niin. Meidän kaikkien profiileissa on yksi tyhjä kolo. Siihen voisi laiittaa Double Duck mitali

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat