Ikäraja aa.fi:hin

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Joo eli tänne pitäisi saada ikäraja, että semmoiset 12-14 ipanat ei täällä spämmäisi. Ehdottaisin ikärajaksi 15v tai 16v. Joka tapauksessa viidestätoista eteenpäin.

Kommentit (14)

Vierailija

Tää on ihan turha topic mutta vastaan kuitenkin. Minusta tänne ei tarvitse mitään ikärajaa! Minäkin olen vasta kymmenen! :Z

pikku-possu röh röh!

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ei todellakaan ikärajaa. Aku Ankka on tarkoitettu luettavaksi kaiken ikäisille, joten tottakai nuoret lapsetkin saavat tänne kirjoitella. Harvoinpa missään foorumissa ikärajoja on, tai jos onkin, niin niitä harvempi noudattaa. Ei ikärajoja siis.

Vierailija

Aivan turha asia, sillä useimmat täällä ovat jo siltä 10- 13 väliltä, ja muutenkaan tälle sivustolle ei tarvitse ikärajaa, koska täällä ei ole mitään sellaista mihin edes ikärajaa tarvitsee. AA.fi on oikeastikin tehty lapsille, eikä tämä ole mikään sotasivusto.. -.- LUKKOON!

Vierailija

--' Aqanq, jokaisella on oikeus kirjoittaa mieleisensä sigi, kunhan asiallisuuksissa pysytään. Ja kitkemisestä puheen ollen, tuollaiset sinunkaltaiset trollit ja spämmärit pitäisi laitta PITKÄLLE jäähylle rauhoittumaaan....

Vierailija

aa.fi sivuille ei tod. ikärajaa, minunko takia tämän topicin teit, aqanq6??

Sitäpaitsi, sinun täällä sivustoilla olen eniten nähnyt spämmäävän:@

Lukkoon voisi tämänkin topicin laittaa...

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Lainaus:
Re: Re: Re: Ikäraja aa.fi:hin

Jennifa - 30.05.10 01:46 (ID 539820) aa.fi sivuille ei tod. ikärajaa, minunko takia tämän topicin teit, aqanq6?? Sitäpaitsi, sinun täällä sivustoilla olen eniten nähnyt spämmäävän:@

Ei aqanq6 tehnyt tätä sinua varten.Se haluaa vaa päästä näyttääkuinka kova se on,se on vasta 10-vuotias!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Ikäraja aa.fi:hin

Jennifa - 30.05.10 01:46 (ID 539820)

aa.fi sivuille ei tod. ikärajaa, minunko takia tämän topicin teit, aqanq6??

Sitäpaitsi, sinun täällä sivustoilla olen eniten nähnyt spämmäävän:@

Lukkoon voisi tämänkin topicin laittaa...

Mä olen samaa mieltä!

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Lainaus:
Jennifa: aa.fi sivuille ei tod. ikärajaa, minunko takia tämän topicin teit??
Ottaen huomioon että topicin tekijä on sinuakin nuorempi, luulen hänen tehneen tämän ihan vain huvikseen. Kyseinen käyttäjä on aina ja kaikkialla kettuilemassa muille ja suorastaan kerjäämässä bännejä, mutta yhtä säälittävä ylläpitomme ei niitä hänelle anna. Miksi? Koska tämä saitti on tällainen ja kuuluukin olla. Asiallisia ja siistejä foorumeita löytyy paljon ympäri nettiä, miksi tämän pitäisi olla myös sellainen? Erotutaan joukosta.

Rehellisesti sanoen juuri tämän topan aloittajan kaltaiset käyttäjät sylettävät meikäläistä. Ei minään henkilökohtaisena loukkauksena, vaan ihan kaunistelemattomana mielipiteenäni. Kyseinen käyttäjä ei osaa käyttäytyä, eikä selvästi edes halua. Hänen tarkoituksenaan on vain kiusata muita sekä provosoida heitä. Katsokaa vaikka offia ja galleriaa, niissä hän pääsääntöisesti toteuttaa itseään.

Niin, eli kuten tässä lienee jo ihan tarpeeksi monta kertaa sanottu, ei suinkaan lukkoon vaan poistoon koko toppa ja samalla kehottaisin ylläpitoa miettimään jatkotoimenpiteistä tämän mainitun käyttäjän kanssa.

Vierailija

Lainaus:
Re: Ikäraja aa.fi:hin

Vaa_ri - 30.05.10 02:00 (ID 539837) Niin, eli kuten tässä lienee jo ihan tarpeeksi monta kertaa sanottu, ei suinkaan lukkoon vaan poistoon koko toppa ja samalla kehottaisin ylläpitoa miettimään jatkotoimenpiteistä tämän mainitun käyttäjän kanssa.

Samaa mieltä!!!

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Lainaus:
Re: Re: Ikäraja aa.fi:hin

Jennifa - 30.05.10 02:08 (ID 539842)
Lainaus:
Re: Ikäraja aa.fi:hin Vaa_ri - 30.05.10 02:00 (ID 539837) Niin, eli kuten tässä lienee jo ihan tarpeeksi monta kertaa sanottu, ei suinkaan lukkoon vaan poistoon koko toppa ja samalla kehottaisin ylläpitoa miettimään jatkotoimenpiteistä tämän mainitun käyttäjän kanssa.
Samaa mieltä!!!

Minäkin olen samaa mieltä!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat