YSP

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Juu, eli tämä on Salapoliisi-järjestö. En halua tehdä tästä samanlaista, kuin muiden, joten tämä on erilainen.

YSP - Yksityis Salapoliisi

Eli voit ilmoittautua YSP:n Salapoliisiksi. Menemme monenmoisiin seikkailuihin ja vakoilimme. Pelastamme myös henkilöitä.

Voit keksiä itse Salapoliisi nimesi. Minä olen Johtaja SMCD. Ensimmäinen ilmoittautunut on toinen johtaja. Alkuun laitat aina Salapoliisi. Esim. Salapoliisi AKu 1.

-Johtajat-

SMCD (Scrooge McD)

Jöötti-tyttö

----------

Agentit:

to (TTom)

Keräämme tämän sunnuntain Salapoliiseja. Ilmoitan Viikko 22 tehtävän jo etukäteen. Aloitamme maanantaina:

Viikko 22: Taikaviitta pulassa

Taikaviitta on kuljetettu Kanadaan, jotta hän ei olisi tiellä Ankkalinnan murtotulvissa. Tehtävämme on pelastaa hänet Kanadasta ja kuljettaa takaisin Calisotaan, Ankkalinnaan. Ensimmäiseksi tarvitsemme liput. Tilaa on 15 Salapoliisille + Johtajalle. Tarvitsemme myös suunnitelman. 10 Salapoliisia jää tänne Ankkalinnaan estämään murtotulvaa. Olemme yhteydessä.

Näin lähtee. Tänään keräämme vielä Salapoliiseja mukaan tehtävään.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Aikas turha topic, koska on jo LTP, MAJ, -Operaatio-, Ankkalinnan poliisi yms. Tätä ei enään tarvita, mutta muuten ihan hyvä idea! Kannattaisin jos ei olisi jo näin paljon samankaltaisia järjestöjä. Valitettavasti joudun sanomaan: Lukkoon! (Älä loukkaannu)

:)

Vierailija

Lainaus:
Re: YSP

Lillamyy - 30.05.10 06:40 (ID 540243) Aikas turha topic, koska on jo LTP, MAJ, -Operaatio-, Ankkalinnan poliisi yms. Tätä ei enään tarvita, mutta muuten ihan hyvä idea! Kannattaisin jos ei olisi jo näin paljon samankaltaisia järjestöjä. Valitettavasti joudun sanomaan: Lukkoon! (Älä loukkaannu) :)

En tietenkään loukkaannu.

Vierailija

Hienoa, kaksi mukana. Keksikää itsellenne nimet. Esim: J-T (Jöötti-tyttö). Muistakaa lisätä tämä Suosikeiksi, niin muistatte tehtävän.

Vierailija

Lähden nyt pois tietokoneelta. Jöötti-tyttö tai Salapoliisi to, huolehtikaa järjestöstä, auttakaa muita jms. Esim. Laittakaa uusien ilmoittautujien nimet omaan viestiinne. Voitte jo aloittaakkin tehtävän, jos haluatte. Myös uudet Salapoliisit, jatkakaa tekin tehtävää, jos Salapoliisi to ja Jöötti-tyttö eivät kerkeä. On toimittava nopeasti. Näihin kuviin ja tunnelmiin.

-Scrooge McD, World the richest duck, King of the Klondike and YSP:n Johtaja-

Vierailija

Minäkin ilmoittaudun mukaan! Olen vanha ja tuttu Mema.

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: YSP

TTom - 30.05.10 06:56 (ID 540255)

aloitammeko tehtävän jöötti-tyttö.

Sain semmoisen käsityksen, että aloitamme ratkomaan tehtävää vasta maanantaina.

Vierailija

JES! Uusi agenttitopic tuli! Tulen mukaan. Olen vanhan kunnon LuHu.

Huoh. Minä tässä luen sanomalehteä. Hei! Tuolla lukee, että seuraava laiva, mikä menee Kanadaan lähtee huomenna Ankkalinnan laivasatamassa. Tulkaa agentit varaamaan laivaliput.

:ZLuHu:Z

Vierailija

Kaikki pääsevät vielä mukaan.Ilmoittukaa kiireesti että huomenna voidaan aloittaa tehtävä.

Mukana olevat

SMCD[Scrooge McD]

Jöötti-tyttö

to[TTOM]

Mema [merimaria]

V98 [Vikke98]

LUHU [lupuhullu8]

MrRa77 [Mr Roope Ankka

Vierailija

TTom, en ole mema vaan Mema. Eli ensimmäinen kirjain isolla. Olisin kiitollinen, jos korjaisit virheen tuosta viestistä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat