miksi Aku on epäonnekas

Seuraa 
Liittynyt1.12.2009

Luulisin hänen sukupuusta. (6)

Kommentit (8)

Vierailija

Aku oli epäonnekas siksi, kun yhdessä Don Rosan tarinassa Mummon ladolla oli maalaus, joka tuo onnea. Hannu oli siellä ja sai salaman, sitten hänestä tuli onnekas. Aku meni sinne, ja luuli saavansa onnea, muttei käynyt niin. En muista enempää sitä tarinaa. Minun pitää lukea se lehti, jotta muistaisin tarinan juonen.

tomi98
Seuraa 
Liittynyt10.8.2009

Lainaus:
Re: Re: Re: miksi Aku on epäonnekas

lupuhullu8 - 31.05.10 02:45 (ID 540524)

Aku oli epäonnekas siksi, kun yhdessä Don Rosan tarinassa Mummon ladolla oli maalaus, joka tuo onnea. Hannu oli siellä ja sai salaman, sitten hänestä tuli onnekas. Aku meni sinne, ja luuli saavansa onnea, muttei käynyt niin. En muista enempää sitä tarinaa. Minun pitää lukea se lehti, jotta muistaisin tarinan juonen.

Minä taas luin jostain mini taskarista että Aku ja Hannu olivat pieniä ja mummo kertoi heille jostain mustasta neliapilasta. Sitten seuraavana päivänä Aku ja Hannu lähti etsimään sitä ja sit Aku huijas Hannua et se maalas sen apilan tai jotain... Sit Aku löys sen mustan neliapilan mut luuli että se oli vaan Hannun kepponen mut sit Hannu ryntäs ja nappas sen maasta ja niin siitä tuli ''onnekas''

lupuhullu,jos voit kertoa sen lehden numeron ja vuoden niin vois itsekkin lukea sen.

Ps: Mini taskarin numero oli 4. ja siitä ensimmäinen tarina.

$T98$

Vierailija

Ja voi ei, ei, ei.. Omasta mielestäni hieman turha topic, pari vastausta on jo sanottu, ja siinähän ne suunnilleen olivatkin, joten, topic taitaa jäädä käyttämättömäksi ja sivut tukkeutuvat, tukkeutuvat, tukkeutuvat. Enhän minä sitä tarkoita että topiceja ei saisi tehdä, mutta ajatelkaa onko siinä topicissa järkeä..

Ohjeita topicin tekemiseen:

1. Tarkista eri hakusanoilla onko siitä aiheesta tehty topicia.

2. Tee topicit huolella eikä yhden sanan aloitusviestillä.

3. Tarkista otsikosta kielioppi, sillä silloin siitä saa paremmin selvää.

4. Panosta aloitusviestiin, se on topicin peruskohta.

5. Kerro aloitusviestissä topicin aiheesta, ja jos aihe ei ole sellainen että heti saa keskustelunaihetta pystyyn, keksi muutama apukysymys millä topicin saa alkuun..

6. Ennen topicin tekoa olisi myös hyvä käydä kysymässä Topic? - topicissa muiden mielipidettä.

7. Kysy vielä itseltäsi, onko se hyvä idea.

8. Hyvät topicit eivät synny muutamassa kymmessä sekunnissa, mieti rauhassa, kiire ei ole. (:

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: miksi Aku on epäonnekas

tomi98 - 31.05.10 03:05 (ID 540548)
Lainaus:
Re: Re: Re: miksi Aku on epäonnekas lupuhullu8 - 31.05.10 02:45 (ID 540524) Aku oli epäonnekas siksi, kun yhdessä Don Rosan tarinassa Mummon ladolla oli maalaus, joka tuo onnea. Hannu oli siellä ja sai salaman, sitten hänestä tuli onnekas. Aku meni sinne, ja luuli saavansa onnea, muttei käynyt niin. En muista enempää sitä tarinaa. Minun pitää lukea se lehti, jotta muistaisin tarinan juonen.
Minä taas luin jostain mini taskarista että Aku ja Hannu olivat pieniä ja mummo kertoi heille jostain mustasta neliapilasta. Sitten seuraavana päivänä Aku ja Hannu lähti etsimään sitä ja sit Aku huijas Hannua et se maalas sen apilan tai jotain... Sit Aku löys sen mustan neliapilan mut luuli että se oli vaan Hannun kepponen mut sit Hannu ryntäs ja nappas sen maasta ja niin siitä tuli ''onnekas'' lupuhullu,jos voit kertoa sen lehden numeron ja vuoden niin vois itsekkin lukea sen. Ps: Mini taskarin numero oli 4. ja siitä ensimmäinen tarina. $T98$

Olen lukenut sen Mustan neliapilan ja kuullut toisesta. Oikeastaan Akun epäonneen voi olla moniakin syitä, kuten syntymäpäivä (13.3), 13 epäonnenluku, juuri tuosta "Tikliaisen merkki" tarinasta (toivottavasti meni oikein), siitä, kun Hannu on juuri onnekas ja Aku on sitten epäonninen jms. Monia mahdollisuuksia on.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat