Lähetä paras ankkavittsi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Lähetä paras ankkavitsi tälle keskustelupalstalle.

Tässä yksi minun omista ankkavitseistä:

Milloin Roope ostaa jäätelön? Silloin kuin se on ilmaista!

Terveisin Juhana van Hanhi

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

En keksiny mitää, mut oon kuullu tämmösen.

Aku ja pojat ovat ajelulla ja menevät kaupan ohi, kaupan ovesssa lukee "open". pojat sanovat: en tiennytkään että ope on noin rikas.

Vierailija

Sain idean Pate 11:sta. Anteeksi siitä.

Aku: Katsokaa pojat! Tallentava digiboksi!

Pojat: Mistä sait rahat? Sinähän olet tunnetusti puilla paljailla.

Aku: Minä poika möin telkkarin.:D

-ankkakkna-

Vierailija

Tässä on monia vitsejä!

-Aku-setä osti meille viikko sitten koiran, Hupu kertoi.

-Sen nimi on Murre ja se on ihan tyhmä. Eilen kun pyysin sitä noutamaan kepin, se lähti keittämään kahvia.

Tosi tyhmä piski, myönsi naapurin poika: -Meidän Alexander osaa lukea sanomalehteäkin.

-Minä tiedän, Hupu vastasi: -Murre kertoi.

Aku ja Iines olivat tansseissa, ja joku kömpelö mies tuli hakemaan Iinestä tanssiin. -Kylläpä neiti tanssii hyvin, tokaisi mies hetken kuluttua.

-Kunpa voisin sanoa teistä samaa, tiuskaisi Iines.

-Valehdelkaa kuten minäkin.

-Aku setä, potkaisin tänään vahingossa yhtä tätiä nilkkaan. -Noh, pyysit kai anteeksi, Tupu.

-Totta kai, ja sitten täti antoi minulle markan, kun olin niin hyvätapainen.

-Huomasit kai kiittää markasta?

-Ei kun minä potkaisin toiseenkin nilkkaan.

Koulussa puhuttiin lintujen muuttoretkistä. Opettaja sanoi:

- Eikö olekin ihmeellistä, että linnut löytävät joka vuosi reitin pohjoisesta Afrikkaan ilman karttaa ja kompassia? Niin Lupu totesi:

- Minusta olisi paljon ihmeellisempää, jos niillä olisi vielä kartta ja kompassikin!"

Joel152
Seuraa 
Liittynyt5.6.2009

Lainaus:
Re: Lähetä paras ankkavitsi

Hessu_ - 01.06.10 04:20 (ID 541363) Tässä on monia vitsejä! -Aku-setä osti meille viikko sitten koiran, Hupu kertoi. -Sen nimi on Murre ja se on ihan tyhmä. Eilen kun pyysin sitä noutamaan kepin, se lähti keittämään kahvia. Tosi tyhmä piski, myönsi naapurin poika: -Meidän Alexander osaa lukea sanomalehteäkin. -Minä tiedän, Hupu vastasi: -Murre kertoi. Aku ja Iines olivat tansseissa, ja joku kömpelö mies tuli hakemaan Iinestä tanssiin. -Kylläpä neiti tanssii hyvin, tokaisi mies hetken kuluttua. -Kunpa voisin sanoa teistä samaa, tiuskaisi Iines. -Valehdelkaa kuten minäkin. -Aku setä, potkaisin tänään vahingossa yhtä tätiä nilkkaan. -Noh, pyysit kai anteeksi, Tupu. -Totta kai, ja sitten täti antoi minulle markan, kun olin niin hyvätapainen. -Huomasit kai kiittää markasta? -Ei kun minä potkaisin toiseenkin nilkkaan. Koulussa puhuttiin lintujen muuttoretkistä. Opettaja sanoi: - Eikö olekin ihmeellistä, että linnut löytävät joka vuosi reitin pohjoisesta Afrikkaan ilman karttaa ja kompassia? Niin Lupu totesi: - Minusta olisi paljon ihmeellisempää, jos niillä olisi vielä kartta ja kompassikin!"

Noista jotkut (Ellei kaikki)

on kopioitu yhdeltä ankka vitsi sivulta...

Vierailija

Aku oli Ankkalinnanmäellä. Pian Iines tuli vastaan ja kysyi:

-Eikös sinun pitänyt olla leikkaamassa lanttuja?

-Kyllä minulla jo kaikki lantut leikkaa! vastasi Aku.

Ei kovin hyvä, itse vain keksin. Toivottavasti pidätte silti ;)

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Tää on paras mun omakeksimä =D = D

Aku näki karhun ja huusi: KARHU!!!

Vieressä oleva AnkkaBändin kitaristi sanoi: kokis on parempaa...

-Ropsu-

Vierailija

Tiku ja Taku olivat leirillä. Leirin kohokohta oli kun paistettiin makkaraa Tikun nokassa.

~xfeight, postilaatikolla joka keskiviikko~

Vierailija

Tiku meni parturiin ja kysyi: Päivää! Voisitteko irroittaa Takun tukastani?

Taku meni lääkäriin ja kysyi: Päivää! Voisitteko Tikun jalastani.

Vierailija

Lainaus:
Mustakaapu meni nakkikioskille ja tilasi lihiksen. Myyjä kysyi: "Tuleeko kaikki mausteet?" Mustakaapu vastasi: "Ei"

Hah. Olipa vuoden jäisin läppä, todellakin. ; )

// En tarkoittanut millään pahalla

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat