Lisää!? :)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä te haluaisitte lisää Aku Ankkaan? Siis niinku ihan mutä vaan. Mä ainakin haluaisin lisää Don Rosan sarjoja ja Lisää Mummo Ankkaa Aku Ankkaan! :D Voitte vapaasti kertoa. Ja jos tämä on teistä turha topic voitte lukita ja olen silloin pahoillani! :)

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Lukkoon!

Perustelu: Näitä on jo paljon joten ei tarvitse tehdä lisää! Sinun ei myöskään tarvi tehdä koko ajan topicceja! Jos teet topicin niin katso sitä ennen hausta että niitä ei ois jo niin paljoon!

Vierailija

Joo joo, lukkoon lukkoon. Mut näitä on paljon esim tämmösii: Lisää Don Rosaa! Lisää Kulta intoo. Mä ajattelin et ois hyvä tehä ettei tulis turhia topicceja noista et kaikki tekee eri aiheesta tähän ois voinu laittaa kaikki ne mitä haluis lisää! Joo lukkoon vaan, ihan sama.

Vierailija

Hessu_, nyt olen kyllä hieman loukkaantunut ja pahoillani sillä minä tein aikaisemmin tällaisen topicin ja se meni heti lukkoon! Ja jos tämä topic ei mene niin silloin olen kyllä jo vihainen :@

Vierailija

Joo joo mä tiedän. Kaikki on koko päivän sanonu et ihan sama jos menee lukkoon! Oon ilmottanu et lukitsee! Ymmärrän sua! Ja oon pahoillani et se sunkin meni lukkoon! Ja toivottavasti tämäkin menee! :)

AP_
Seuraa 
Liittynyt20.3.2010

Lainaus:
Re: Lisää!? :)

Viitatar2 - 01.06.10 12:16 (ID 541109) Lukkoon! Perustelu: Näitä on jo paljon joten ei tarvitse tehdä lisää! Sinun ei myöskään tarvi tehdä koko ajan topicceja! Jos teet topicin niin katso sitä ennen hausta että niitä ei ois jo niin paljoon!

Olen samaa mieltä LUKKOON.

Vierailija

Nyt sinun pitää kyllä pyytä meiltä muilta anteeksi!

Noissa viesteissä olevat joo joo jutut eivät todellakaan ole kivoja meitä muita käyttäjiä kohtaan!

Vierailija

Lainaus:
Re: Lisää!? :)

Viitatar2 - 01.06.10 12:16 (ID 541109) Lukkoon! Perustelu: Näitä on jo paljon joten ei tarvitse tehdä lisää! Sinun ei myöskään tarvi tehdä koko ajan topicceja! Jos teet topicin niin katso sitä ennen hausta että niitä ei ois jo niin paljoon!

Niin, totta taasen. Lukkoon vain. Keskustelua voisi jatkaa Off-Topicissa. Ja Hessu_, ei tarvitse heti loukkaantua. Koitamme vain avustaa sinua ja saada turhien topicien määrää vähentymään.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Lisää!? :)

Hessu_ - 01.06.10 05:01 (ID 541416)

LUKKOON! (Enkä ee oos koko ajan tehny tein eilen aamulla joitain ja illalla ja tänä aamuna! Mut LUKKOON1

Ai että et oo kirjottanut koko ajan?

Jos teit eilen aamulla joitain ja illalla ja tänä aamuna sehän on KOKO AJAN KIRJOITTAMISTA!

Vierailija

Don Rosaa ja muuta hyvää. Sitten olisi kiva, jos kaiken maailman Mikki Hiiret ja Hiawathat poistettaisiin, ne ovat vain niin huonoja.

Juu ja lukkoon voisi pistää. Näitähän on jo.

Vierailija

Oon kirjottanu koko ajan kun oon koneella. :) Kaikki varmaan kirjottaa koko ajan :) Säki. Kuka nyt ei tääl kirjottas mitään? Se oisi hullu, pelais vaan. :) Haha.

Mut sori ku tä ei mee lukkoon. Ja oon tehny koko elämässäni vaan 4 aihetta tänne. Anteeks, oli virhe. Aina ei voi voittaa. Mutta nyt en jaksa koko ajan kiistellä, joten rauha? Ja ootetaan et tää poistetaan. :) Anteeks, anteeks, anteeks.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat