Aku Ankan suuri sukuvisa

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Polkaistaan käyntiin tämä visa myös foorumin puolella tällä topicilla.

Suuressa suvivisassa on tarkoitus joka päivä viikon ajan vastata esitettäviin kysymyksiin oikein. Visailu alkaa siis tänään keskiviikkona ja päättyy ensi viikon tiistaina. Jokaisesta oikeasta vastauksesta saa yhden virtuaallisen arpalipun, joten yhteensä 7 arpalippua on mahdollisuus saada arvontaan. Oikeasta vastauksesta ei ilmoiteta sähköpostiin, joten mitään arpalipun saapumista ei kannata odottaa.

Pääpalkinto on siis huikea 40 GB:n Playstation3, jossa on mukana Toy Story 1 ja 2- Blu-ray-elokuvilla.

Seuraavia viittä arpaa suosinutta saavat Alga-lautapelipaketit, joissa on pelit Etsi jä löydä sekä Goggle Eyes.

Vielä 10 seuraavaa arpaa suosinutta henkilöä saavat muhkeat sarjakuvapaketit.

Tämä topic toimii yleisenä topicina jutteluun tästä visasta. ÄLKÄÄ kuitenkaan PALJASTAKO VASTAUKSIA, sillä on mukavampaa kun jokainen itse ajattelee vastausta.

Onnea visaan kaikille!

//kirjoitusvirhe otsikkoon : (. Kyseessä tietenkin suvivisa eikä sukuvisa : ).

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Kommentit (7)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tähän viestiin kerätään vastausvaihtoehdot ja samalla kunhan päivän kysymys on ohi myös oikea vastaus näkyy tässä viestissä.

Oikea vaihtoehto on merkattu suurella kirjaimella eli: A, B tai C.

Keskiviikko 2.6.

Kuka tämä tuttu hahmo on?

a)Kirppulan herttua von Töpsel

b)Hessu ensi kertaa sarjakuvaruudussa

c)Polle Koninkaulus kuntokuurin jälkeen

AkeMake
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hahaa.. Ihmettelinkin jo, että luinko tuon otsikon pahasti väärin, kun luin sukuvisaksi. : )

Olisihan tuo sukuvisakin ollut ihan hyvä. Kysellään Aku Ankan sukupuuhun ja sukuun liittyviä kysymyksiä normaalin tietokilpailun tapaan..

Suvivisaan kerkesin jo pikaisesti osallistua. Olin lähes varma vastauksestani, mutta jokin jäi silti vaivaamaan. Tämän vuoksi kävin ensin netistä tarkkaan etsimässä oikeaa vastausta ennen kuin lähetin vastaukseni. Oikein se olisi minulla kuitenkin mennyt, mutta tarkistin vielä. Olihan tuo tietysti melko epäurheilijamaista, mutta mitäpä sitä ei tekisi voittaakseen playstation 3:n ; )

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Itsekin ihmettelin aluksi, että miksi tänne on taas joku tietovisa tehty, mutta kun kyse onkin tuosta suvivisasta niin sitten ei ole no problemos..

Juu itsekin osallistuin juurikin äsken tuohon suvivisaan, kun tulin kotia ja lattialla lojui uusi Akkari, jossa oli mainos tuosta suvivisasta, niin päätinpä osallistua. Pääpalkintona on sentään Playstation3, jota minulla ei vielä ole. Lisäksi kysymykset olivat aika helppoja...

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tietenkin sen kirjoitusvirheen piti tulla juuri sinne kaikkein pahimpaan paikkaan, josta sitä ei helposti näköjään korjatakkaan. Vähän noloa : D. No virheitä sattuu ja niistä täytyy oppia.

Tämän päivän kysymys oli kuitenkin helppo kuten näyttäisi olevan seuraavatkin mitä lehedestä näin. Tulee ihan mieleen joulukalenteri, kun AM taas vastailemassa : ). Eikä se mitään haittaa, vaikka varmistelisikin netistä, sillä tiedon haluahan ei ole kielletty.

//Modet näköjään laittoi tämän kyselyihin ja visailuihin, vaikka minusta tämä kuuluu ennemminkin nettisivut osioon, sillä olihan siellä joulukalenteri topic myös, joten miksi ei tämäkin?

///Ja nyt palautteesta palautettiin takaisin nettisivut osioon, mutta ei sitä otsikkoa tällä foorumilla näköjään pysty muuttamaan ---> http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/20157/suvivisa

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tällä kertaa visa, missä oikeasti tulee olo että voittaa, sillä voittojahan riittää kuudelletoista ihmisille, ainakin tän päivän Aku Ankassa niin luki (ykkös/kakkos/kolmospalkinnot), ja jokainen voi tietäessään seitsemällä arvalla osallistua, minä itse osallistuin, helppo kysymys, ja lehdessä ilmoitetuista kysymyksistä en heti tiennyt, pitää vielä lukea tän päivän akkari. (siis ainakin luulen, että tiedän, eihän niihin ole vielä voinut vastata)

=======> http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/20157/suvivisa

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat