Aku Ankka: Maalijuhla

Seuraa 
Liittynyt17.12.2008

Ketkä kaikki omistaa? Itse en omista, mutta saatan ostaa.

Sivut

Kommentit (17)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

En todellakaan osta tuolla riistohinnalla, jolla sitä myydään kaupoissa. Neljä vuotta sitten, kun tuli se yksi jalkapallo-julkaisu, niin hinta oli yli puolet halvempi, vaikka niissä on sama sivumääräkin.

Vierailija

En omista kyseistä kirjaa. En tiedä ostanko, koska minulta löytyy jo "Kanuunakuti". Yksi jalkapallo aiheinen riittää minulle. Tyttönä pelaan hieman jalkapalloa.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Tietysti olisihan tuo upea albumi sääli jättää kauppojen hyllyille, mutta tässä tilanteessa en millään viitsisi tuhlata kahdeksaa euroa johonkin sarjakuva-albumiin. Esimerkiksi 2 vuotta sitten Futiksen em-kisojen aikaan samanlainen futisalbumi, jossa oli yhtä paljon sivuja maksoi 5-6 euroa. Että tälleen.

Mutta, odotellaan, että tuo kyseinen albumi ilmestyy divareihin niin voidaanpi sitten ostaa. Mutta kahdeksaa euroa en kyllä rupea maksamaan. Sanoma Magazines ehkä vähän turhan paljon noita hintoja nostelee..terveisiä!

Vierailija

En tiiä omistanko. Ehkä. Juup. Mut jos enn omista niin harmi mut mul on paljon jalkapallo kirjoja (sarjakuvia) Ku oon pelannu viis vuotta vaikka oon TYTTÖ. (Mut ei se oo ees ihmeellistä)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Nyt täytyy sanoa, että pikkasen erehdyin aiemmassa viestissäni. Nimittäin Kanuunakuti, joka tuli siis viime EM-kisojen aikaan, ostin sen silloin, hinta muistaakseni 5,90 euroa. Sekoitin tässä Maalikuningas-albumin tähän Maalijuhla-albumiin. Joten siis Maalijuhlassa on ihan ok hinta, mutta Maalikuningas maksaa törkeän paljon: 15,90 euroa.

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Saattaa olla, että ostan tuon jossain vaiheessa, mutta hinta on kyllä aika kova. 7,90 euroa 128 sivusta eli yhden sivun hinta on noin 6 senttiä. (Vrt. vaikka normaaliin Aku Ankan taskukirjaan 256 sivua ja hintaa 4,50 euroa.) Tosin jalkapallotarinat ovat usein hyviä.

Jalkapalloalbumien hinnat:

Maalikuningas 2004, 5,90 € (kovakantinen 2010 sh. 19.00 €)

Pilkun paikka 2006, 5,90 €

Kanuunakuti 2008, 5,00 €

Maalijuhla 2010, 7,90€

Kaikissa on 128 sivua, joten aika jännää, että tuo vuoden 2008 albumi maksoi vain viisi euroa. Nyt on hintaa sitten tämän vuoden albumissa 2,90 euroa enemmän...

Vierailija

Maalijuhla olisi kieltämättä hyvä ostaa näin jalkapallon MM-kilpailujen aikaan. Saisi vähän kisalukemista, vaikka sen lukeekin melko nopeasti... Hinta vain nousee jälleen esteeksi. Harmin paikka...

~Mr R.A. - The Mr.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat