Suvivisa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämän viikon on siis käynnissä suvivisa, josta jo lehdessä ilmoiteltiin. Joka päivä tänne nettisaitille tulee kysymys, johon voit vastata osoitteessa: www.akuankka.fi/suvivisa

En löytänyt haulla tälläistä topicia.

No, sovitaan että samana päivänä ei kerrota sen päivän kysymyksen oikeaa vastausta, vaan seuraavana päivänä. Tämän päivän kysymykseen minä jo kävin vastaamassa, sen vastaukset voidaan kertoa täällä sitten huomenna. Kerron vasta huomenna mitä vastailin. Oliko kysymys mielestänne helppo? Minun mielestäni se oli kohtuullisen helppo.

Sivut

Kommentit (122)

Vierailija

Kaikki tulevat kysymykset, samaten tämän päivän kuva, ovat _todella_ helppoja. Ei taas mitään haastetta, mutta helpommin toki voittaa, kun kysymysten vastaukset tietää heti ensi silmäyksellä. :P

OP kuittaa.

//: Jep, mutta entä jos tämäkin on taas väliaikaisesti?

Vierailija

Jep, olisi kyllä mahtavaa voittaa edes joku niistä palkinnoista... Eniten ehkä se pelijuttu ai sitten se ankkakirjapaketti.

// Miksi tämä muuten on ekana, vaikka UKK:n pitäisi olla tarratoppa?

Vierailija

Oli aika helppo se eka kysymys. Huomenna tuun laittamaan vastaukseni tänne.

Pää palkinto olis tosi hauska voittaa! :Z

pikku-possu röh röh!

Vierailija

Minusta kysymys oli aika helppo. Muutkin ovat helppoja, mutta voittoja tulee helposti ja jokaisella on mahdollisuuksia voittaa.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Lainaus:
Re: Suvivisa

Kaisakoo - 02.06.10 03:40 (ID 542038) Jep, olisi kyllä mahtavaa voittaa edes joku niistä palkinnoista... Eniten ehkä se pelijuttu ai sitten se ankkakirjapaketti. // Miksi tämä muuten on ekana, vaikka UKK:n pitäisi olla tarratoppa?

Itse mielisin enitesn Ankkakirjapakettia. Miellä on jo Play Station 2, en hirveästi kolmosesta välittäisi. En muutenkaan pelaa paljon, tyttö kun olen. Sisareni pelaa kyllä paljon. Sille olisi hieno juttu voittaa. Itse haluan vain Ankkakirjapakettia.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Ensimmäiseen kysymykseeen kävin jo vastailemassa ja mielestäni se oli todella helppo. Kuten myös tulevatkin kysymykset. Toivon todella että voittaisin jonkun noista mahtavista palkinnoista. Mieluiten haluaisin tuon PS3, mutta kyllä nuo sarjispaketitkin houkuttelee.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat