Roope-setä; Labyrintin uumenissa

Seuraa 
Liittynyt17.12.2008

Niin kuin tiedätte jatkosarja lakoi numerossa 22/2010. Mitä mieltä olette ensimmäisestä osasta? Minun mielestäni on ihan hyvä.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

minkähänlainen se ihmeen Ankkotaurus (?) on...??

*pelottaa*

yoda, voiman mestari, ei aivan niin rohkea kuin luulit...:(

Vierailija

Jännittävähän se oli. Niin, se Ankkotaurus on puoliksi ankka ja puoliksi härkä. Tarina perustuu Kreetalla tapahtuneeseen "Minotaurus" tarinaan. Meillä on ollut historiassa sitä. Mitenhän käy... Itse olen käynyt Kreetalla.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

se on matkittu kreikan mytologian tarinasta.

labyrintti on minotauruksen ja vain Adrianen langan

avulla labyrintistä pääsee pois.

Vierailija

No empä tiedä, ei vaikuta kovinkaan jännältä :/ Tuohan on nimittäin lainattu suoraan Kreikan mytologian siintä tarinasta missä se Minotaurus on, mikä kyllä on tässä jo mainittu. Itse tiedän jo tarinan ja veikkaampa, että tuossa on suht samanlainen juoni. Siksi en pidä sitä jännittävänä.

Vierailija

minotaurus: ihmisen ja härän sekoitus joka asui kreetalla kuningas minoksen palatsin alle rakennetussa labyrintissä. himoitsi ihmislihaa jota se sai 9 vuoden välein. silloin ihminen päästettiin pilkkopimeään labyrinttiin vaeltamaan. kukaan ei tiennyt missä koti larinttiä peto odotti. se käi uhrinsa kimppuun sarvet ojossa. Pedon surmasi lopulta theseus joka keplotteli mukaansa miekan ja lankakerän. hhhrr...

yoda, voiman mestari joka on tilannut hirviökortteja ;);)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat