Ankkaviisut

Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

Eli säännöt ovat,valitse yksi Ankkalinnan hahmo,jos joku valitsee esim Iineksen niin muut eivät enää saa valita tätä joten kannattaa lukea huolella käytössä olevat hahmot.Idea on siis että laulaa mahdollisimman "ankkamaisen" version jostain laulusta.Ankkamaisimman laulun laulanut voittaa.Ilmoita viestissä hahmosi ja pane laulu samaan viestiin.Onnea kisaan!Ilmoitan joskus viikon päästä voittajan.Osallistujat:

Kommentit (8)

Vierailija

Varaan Akun! Laulun lisään myöhemmin tähän viestiin(2min)

//Muuten, en oikein tiedä melkein mitään biisejä ulkoa alusta loppuun.Paitsi lennä, lennä leppäkerttu yms.

////Laulan lennä, lennä leppäkerttu, ankka-versiona, pidennettynä

//////Tästä lähtee:

Piirrä, piirrä ankkooja ain`, isoja tai suurii.

Piirrä Aku taikka Iines mut` aina aika suureks`.

Roope ei oo yhtään toope, siis lisää sarjaan se.

Ankanpojat tarvitaan, eloa luomaan...jaa.

Nyt sun täytyy heeti mennä, ruoka odottaa, siis jo ennä!

Ei tuosta pidennettyä tullut, mutta ankkaa löytyy kyllä.

Vierailija

Hyvä idea, joka viikko voisi alkaa uusi kausi!

Olen Tupu, lupu ja hupu.

//:Minun lauluni on Putous - Hahmoset, kohta tulee.

-CD-

Gabi47
Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

Ok

-Ankkakna-Ei tarvitse osata koko laulua

GrazyDuck12:Kiitos osallistumisesta(:Idea uudesta kaudesta joka viikko voisi olla hyvä,en taida jaksaa ihan niin tiuhaan mutta varmaan joka toinen viikko kävisi.

Gabi47
Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

Kiitos laulusta "Aku"(:

osallistukaa ihmeessä muutkin.Päätin myös että jokaisen kauden voittaja saa palkinnoksi "Joka tilanteessa ankka"tittelin.

Vierailija

Varaan Tulpun!

Tulppu,Tulppu,kaamea Tulppu hän ei Akun kanssa tule toimeen hän pitää nyrkkeilystä.Ei kannata mennä lähelle hän mottaa sinua kyllä vain,jos olisit hänen ystävänsä et olisi hänelle vihainen.Hänellä on iso agressio kyllä siihen ajan kanssa tottuu uskokaa vain.

En keksiny enää jatkoa niin tuli loppu.

Gabi47
Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

Tulppu:Kiitti osallistumisesta.

GrazyDuc12:Milloin panet laulusi?

Gabi47 Ankkaviisut The first season,The first penguin.

10.6 Ensimmäiset Ankkaviisut ovat ratkenneet,osallistujia oli kolme mutta lauluja kaksi.Voittaja on -Ankkakna-!

Uusi kausi voi alkaa jo tänään .Hahmot eli ankanpojat, Aku ja Tulppu ovat taas vapaita.

Gabi47
Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

Täällä ei taija enää osallistujia olla joten katon jatkanko enää.Joo ekat ja ainoot kolme osallistujaa.Valitettavasti mä taian lopettaa tän kun on hankalaa aina kattoo viimeisimmät aktiiviteetit,ja kun haen ankkaviistu niin tulee joku ihan erilainen ankkaviisut.Valitan,oisin itekkin halunnu jatkaa):

Vierailija

Aku olen. (:

Vie mut minne vaan,

Ankkalinnaan,

yli teiden juostaan,

ohi parkkipaikkojen.

Vie mut minne vaan,

Ankkalinnaan.

Kertosäe ankkamaisesti kappaleesta; Yö- Vie mut minne vaan. (:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat