Onko teemataskari 23 hyvä ?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko teemataskari 23 hyvä?

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Kyllä se oli aika hyvä.

Numeroksi antaisin ehkä 9½.

Olin lukenut koko Ultraheroesin italiaksi silloin kun se tuli siellä.

Vierailija

Ihan sairaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan hyvä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ostin sen heti kun kuulin siitä. Tosi magee!

Vierailija

Hheppa kirjoitti: Aivan loistava. Sarjaa saisi tulla lisääkin!:)

Olet oikeassa sarjaan pitäisi tulla jatkoa ja luulenkin että tulee lopun perusteella ja loistava tosiaan se oli ja tämmäinen taisi jo olla mutta ei haittaa sillä olet uusi täällä.

Hopolainen
Seuraa 
Liittynyt23.11.2009

Totta sarjaa saisi tulla lisääkin. Mulla on se kirja. AIVAN USKOMATON! Se on niin taitavasti piirretty ja ekan suurenemiskohtaus oli myös näyttävä. Tää on paras kirja mikä mulla on.

"Why do we fight?
To protect home, and family.
To preserve balance, and bring... harmony.

For my kind, the true question is:
What is worth fighting for?"
-Chen Stormstout

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Onko teemataskari 23 hyvä ?

T@ik@viitt@ - 06.06.10 07:49 (ID 546969) Totta sarjaa saisi tulla lisääkin. Mulla on se kirja. AIVAN USKOMATON! Se on niin taitavasti piirretty ja ekan suurenemiskohtaus oli myös näyttävä. Tää on paras kirja mikä mulla on.

Olen samaa mieltä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat