!Kesä!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tässä topicissa on siis tarkoitus keskustella kesästä. Siis mitä aiot tehdä kesällä? ym.

Kaikesta mikä liittyy kesään saa keskustella.

Itse aion uida, pyöräillä ja pitää ennen kaikkea hauskaa.

Hyvää kesää!

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Itse aion uida, pyöräillä ja pitää ennen kaikkea hauskaa. Hyvää kesää!

mä myös

meen myös mökille keski-suomeen ja hilluu frendien kaa.

Vierailija

mennää mökille ja oon varmaan mummolla ja papalla kun mummolta meni jalka pokki niin sitä autelen sit pyöräilen mun kahen kaverinkaa

Vierailija

En halua lähteä kesällä minnekään matkalle, kunhan kaupungin keskustassa pyörin ja mummolassa käyn, muuten pyrin olemaan kotona. Mökkeilystä en pidä ollenkaan. Kesä 2010 tulee olemaan täynnä jalkapalloa, heinäkuun 11. päivään asti.

~Mr R.A. - Let´s Summer 2010!

Vierailija

No, meillä ei mökkiä ole, joten sinne emme voi mennä. No ainakin aion kesällä:

Uida paljon

Kalastaa

Ostaa Ankka-julkaisuja,lukea niitä

Pyöräilen

Makoilen

yms.yms.

//Unohdin pesiksen, sielläkin käyn joka keskiviikko.

////Synttäritkin tulee myöhemmin kesällä.

//////Jäätelöä saattaa tippua mahaan jonkin verran. :D

Jaska Ankka
Seuraa 
Liittynyt9.5.2009

Hommaan niitä klassisia,saattelen jätskiä mahaan, uin,käyn Puolangalla mökillä,pyörin kylillä,luen tietenkin ja kirjotan mun kirjan loppuun vaikka oon vasta 11. Ja sen semmosta...

=)

Vierailija

Menen Saksaan, (kidutus)kesäleireille, uin, menen Särkänniemeen, Wasalandiaan ja ehkä Linnanmäelle. Ja tietysti luen ankkoja ja otan rennosti!

Vierailija

Tämmöistä ois luvassa:

pyöräilyä (paljon, sain uuden jopon(eka uusi pyöräni))

uimista

kaksi viikkoa mökillä maalla, itikoiden kanssa

ehkä vähän oon kamujen kanssa

luen

luen Ankka-julkaisuja vielä enemmän

syön jäätelöä

alku-kesän 2-4 viikon karkki-lakko

käyn täällä

ikävöin koulua ja kavereita

/käyn lintsillä ja ehkä pääsen särkkikseen!

-Jöötti-tyttö-

Vierailija

No sitten kun koulu päättyy (nyyh :'( )

Mennään kaverin kanssa Suomeen joksikin aikaa, sitten menen Ruotsiin ja tutustun paikkoihin n. viikon, parin ajan ja sitten alkaakin jo koulu...

Ja kun ollaan Suomessa, yritän opettaa kaverilleni suomea ja itsekkin parantaa puhetta ja poistaa aksenttia ja muita typeriä virheitä yms ja aion uida PUHTAISSA VESISSÄ oih ihanaa...onhan hollanti täynnä kanaaleja mutta ne on aivan kuvottavassa kunnossa. No anyway, aion myös kiduttaa kamua viemällä sen mettäretkillä ja näin ja haluaisin myös yrittää tavata mahdollisen paljon vanhoja ystäviä ja tuttuja ja sukulaisia ja unohtaa kaikki murheet kauniissa, arvokkaassa maassamme

// ainiin jos vielä yhden lävistyksen hankkisi ja leikkauttaisi ja värjäisi nämä persuu..siis takamukseen ylettävät hiukset xD

Ja pitää katsoa jos kaverikin raaskii nenänsä lävistää, nimittäin hollannissa hän ei halua tätä tehdä. Hah, mä en ainakaan uskalla kenenkään hollantilaisen tulla lähellekkään mua naulojen kanssa, ehen.

Vierailija

Itse aion olla 2 viikkoa mökillä, käydä särkänniemellä tai lintsillä, olla kotona, ottaa aurinkoa, uida paljon, valvoa, lukee aku ankkoja, olla kavereiden kaa.

Vierailija

Meidän perheen yhteiset lomasuunitelmat ovat vielä auki. Äidillä on vielä viisi viikkoa töitä ja sitten veljeni menee rippileirille ja pääsee ripille, saa mopon ja jne.

Olemme kyllä puhuneet että menemme Ruotsin risteilylle ja käymme samalla reisulla Kolmordenissa (kirjoitin varmaan väärin).

Käymme myös melko varmasti kesän aikana Iisalmessa, mummini ja ukkini mökillä sekä isomummuni luona joka asuu Iisalmessa. Äitini täti ja serkku asuvat siellä myös, ja heidätkin olisi ihana nähdä vuoden tauon jälkeen.=D

Itse aion pyöräillä, käydä uimassa, syödä jäätelöä, käydä kaverini kanssa kahdestaan shoppailemassa Helsingissä, kampissa ja foorumissa ja aion muutenkin olla kavereiden kanssa. Olemme suunitelleet että minä ja kolme kaveriani menisimme nelistään lintsillekin kesällä.=D

Suunitelmia kyllä riittää, koska olen alustavasti jo sopinut että menen kaverini mökille ja että hän tulisi myös meidän mökille ja että menisin myös yhden kaverini mummulle hänen kanssaan, koska hänellä on aika tylsää siellä yksin ja mitäs vielä?=D

*Nöösi, nauru naamalla*

Vierailija

No niin, nyt nostellaas, kun kesäkin kohta änkee vastaan : )

Kesällä matkustelemme viikoksi Pärnuun (!!), jossa ollaan käyty perinteisesti, eli eksymisestä ei varmasti ole tietoakaan. Kaikki sama, paitsi Hotelli. Viimeksi sekoitettiin Tervis Paradiis ja Tervis, joten menimme jälkimäiseen, joka oli hitusen väärä valinta : D

Kesällä juu tulee uitua viime kesän tapaan useasti, tietenkin : ) Ja kalastusintokin on mukavasti talven jälkeen innostanut uudestaan, että kalalle vaan : ) Kesällä tulee myös tehtyä paljon muitakin askareita kuin täällä pyöriminen, eli huokaiskaa helpotuksesta : DD

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat