Viisain vastaaja

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämän topicin idea on vastata minun antamaan kysymykseen mahdollisimman viisaasti.

Esim. Jos teillä olisi miljoona euroa, ja saisitte ostaa niillä vain yhden asian, minkä ostaisitte, kun mihinkään tai kenellekkään ei saisi lahjoittaa niitä.

Ymmärrättekö?

Uusi kysymys tulee aina keskiviikkoisin perjantaisin ja sunnuntaisin klo 15, ja vain minä saan asettaa sen. Jos en olekaan paikalla, ja olen ilmoittanut siitä etukäteen, valitsemani varakysyjä asettaa kysymyksen n. klo 15. Jos en ole ilmoittanut pääseväni, eikä minua ole kuulunut klo 17 asti, varakysyjä laittaa kysymyksen. Jos varakysyjykään ei ole paikalla, on varavarakysyjä joka laittaa kysymyksen klo 18 jälkeen. Nimitän siis itse varakysyjät. Kysymys on auki koko viikon ja viisain vastaus valitaan keskiviikkona. Sen jälkeen ei saa enää vastata. Yhdestä vastauksesta, joka on valittu viisaaksi vastaukseksi, tulee yksi piste.

Ensimmäinen, joka saa 10 pistettä, saa VV-tittelin. (Viisain Vastaaja). Kun ensimmäinen on saanut 10 pistettä, kaikkien pisteet nollantuvat ja aloitetaan alusta.

Minä en itse saa osallistua kilpailuun, mutta varakysyjät saavat osallistua, paitsi jos laittavat itse kysymyksen. Se kuka on kysyjä, saa päättää, mikä on viisain vastaus.

Sanokaa jos ette ymmärtäneet, tai jos tällainen topic on jo, tai jos topicin idea on huono.

Vihje: Älä laita samaa vastausta, mikä on jo sanottu, sillä vain vastauksen ensimmäiseksi laittanut saa pisteen.

Varakysyjä:

Af1

Varavarakysyjä:

?

VV-tittelit:

1. kausi:?

Ensimmäinen kysymys siis on sama kuin esimerkissä:

Jos teillä olisi miljoona euroa, ja saisitte ostaa niillä vain yhden asian, minkä ostaisitte, kun mihinkään tai kenellekkään ei saisi lahjoittaa niitä.

~m-a~

Kommentit (15)

Vierailija

Ostaisin itselleni talon missä asua.

Onko tarpeeksi viisas?

//: En usko että tällaista on, ja idea on hyvä.

Lisää tällaisia visoja!:D

-ankkakkna-

Vierailija

Voisit olla hyvä varakysyjä CD12, mutta katson vielä vähäsen... Laitan sinut harkintaan. Katson myös hieman Viitattaren kohdalla...

Pitäisikö kysymyksenlaittoväli olla teidän mielestä lyhyempi kuin viikko ja vastausaika lyhyempi?

~m-a~

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

No,ostaisin ainakin talon,ja (jos)jää rahaa yli,perustaisin oman yrityksen tai menisin töihin johonkin hyvä palkkaiseen työpaikkaan,ja ansaitsisin rahaa itselleni!

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Lainaus:
Re: Re: Re: Viisain vastaaja

manga-ankka - 04.06.10 02:16 (ID 544072) Voisit olla hyvä varakysyjä CD12, mutta katson vielä vähäsen... Laitan sinut harkintaan. Katson myös hieman Viitattaren kohdalla... Pitäisikö kysymyksenlaittoväli olla teidän mielestä lyhyempi kuin viikko ja vastausaika lyhyempi? ~m-a~

Kyllä pitäisi!

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Jos saisin ostaa niillä rahoilla yhden asian, ostaisin niin paljon ruokaa kuin irti lähtee. Peseytyä voi järvessä ja näin, niin että se ois ehkä viisain teko..

Määki voin kysellä sillon tällön, ja mielestäni kysymys voi tulla uus aina silloin, kuin esim. 5 on vastannut edelliseen kysymykseen, ja olet niistä katsonut viisaimman vastauksen/vastaajan.

-Affe

Vierailija

Ööh... kävisikö keskiviikko, perjantai ja sunnuntai? Valitsen varakysyjiksi ahkeria tässä topicissa vastaajia, jotka vastaavat viisaasti, eli nyt on paha sanoa ketkä oikein pääsevät varakysyjiksi.

Sitten lisäys sääntöihin. En suosittele vastaamaan monta kertaa samaa, kuten nyt taloa, sillä silloin vain sen ensimmäiseksi laittanut saa pisteen, jos siitä tulee viisain vastaus.

Vastata saa niin monta kertaa kuin haluaa.

~m-a~

//

Lainaus:
Ostaisin pyörän, ja (jos) rahaa jäis yli ostaisin akkareita!

Huomaa, että voit ostaa vain yhden asian. ;D

///Nyt menen pois koneelta, mutta tulen sunnuntaina n. klo 15 julistamaan ensimmäisen kysymyksen voittajan, mahdollisesti myös varakysyjän ja varavarakysyjän sekä vielä laittamaan uuden kysymyksen.

Vierailija

Poikkeustapaus heti kättelyssä! Minulla on sunnuntaiksi menoa, joten valitsen tänään ensimmäisen Viisain vastaaja-osakilpailun voittajan. Vielä on kuitenkin hetki aikaa vastata. Osallistu ihmeessä vielä! Ensimmäisen osakilpailun voittajasta tulee toinen varakysyjistä ja saa laittaa huomenna kysymyksen.

~m-a~

Vierailija

Olen hyvin pahoillani tuplista, mutta vastausaika on päättynyt, ja ensimmäisen osakilpailun voittaja on... Ankkafani1, ei vaan siis Af1! Hän saa varakysyjän tittelin. Toisen varakysyjän titteli selviää vähän ajan kuluessa. Jos haluat ja ehdit Af1, voit laittaa sunnuntaina kysymyksen. Muista, että sen pitää olla sellainen, johon on oma vastaus. Eli juuri sellainen, kuin tuo ensimmäinen kysymys. Sinä saat myös valita siis voittajan. Jos et pääse tai halua varakysyjäksi, sunnuntain kysymys perutaan. Käykö?

~m-a~

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat