Mikki Hiiri-lehti

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minua ärsyttää, kun Aku Ankkaan on tungettu Mikki Hiirtä. Eikös vois olla lehdet erikseen Mikille ja Akulle.

Kommentit (13)

Vierailija

Mikki Hiiri-lehti tuskin menestyisi yhtä hyvin kuin akkari, ja sen toimitus arvaa.

Niinpä laitetaan Mikkiä akkariin, ja näin kelpaa akkari myös Mikki faneille.

( Näin se omasta mielestänoi menee )

-ankkakkna-

Vierailija

mikki ja hessu tulee sielt disneylt.mutta kuitenkin pidän tarinoista.akuankka tarinat on silti huippu.ja kun mikkii ja hessuu sekotetaa akuankkaa ni ei tartte tilata joka lehtee. mun äiskä ja iskä ei tilais.ja onha se kiva et tulee jotain vaihteluuki etteo koko ajan oo aku aku aku aku aku aku aku aku aku aku aku aku aku aku aku.ja niin pois päin.

Vierailija

Minun mielestäni pitäis tehdä Hessulle oma lehti Hessu lehteen voisi panna kaikki Mikki tarinat ja esim Pepin.

Vierailija

Mikki on ihan OK joten ei sille

tarvii tehdä omaa lehteä.

Kun Mikki-tarinoita laitetaan

Aku Ankkaan niin Mikki fanitkin pitää

Aku Ankasta ja tulee enemmän tilaajia

Aku Ankalle.

Vierailija

Hmmm. Musta mikki on aika huono, paitsi sen etsivä jutut on ihan hyviä. Se ei kyl tuottais niin hyvin kun aku ankka lehti jos siitä tulis lehti.

Vierailija

Tuskin Mikki Hiirelle pitäisi omaa lehteä tehdä. Mikki Hiiri-sarjoja on taskareissa ja Aku Ankassa, ja se saa riittää minun mielestäni. Tuskin se edes menestyisi, kun joka sarjassa on sama juoni. No, jokaisella on oma mielipide.

KK-kotka poweria.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat