PARAS AKKARIS

Seuraa 
Liittynyt6.4.2010

MIKÄ ON SUN´PARAS AKKARIS?(NIMI JA AKKARIN NUMERO) esim.364 MERKKIMIES

Kommentit (8)

Vierailija

Ei lukkoon tätä ei ei tajusin heti tämän idean ja mielestäni tämä ei ole turha topic jos tämmäistä ei vielä ole mutta muuten ihan hyvä

ja tässä tulee vastaus

Ultrasankarit vs Paha Seiska teemataskari n:23

Siinä se Ultrasankarit sarja on suorastaan ernomainen 10+ ja kiitos sen piirtäjille Stefano Turconille, Antonello Dalelenalle, Ettore Gulalle, Manuela Razzille, Emilo Urbanolle ja Roberta Mighelille ja käsikirjoittajille Riccardo Seccille, Alessandro Ferrarille ja Giorgio Salatille. Siinä se ja vielä kerran kiitos tämän sarjan tehneille Italialaisille.

Vierailija

Lainaus:
Paras Aku julkaisusi?

Roope-Setä lehti - 05.06.10 06:05 (ID 545551)

Ei lukkoon tätä ei ei tajusin heti tämän idean ja mielestäni tämä ei ole turha topic jos tämmäistä ei vielä ole mutta muuten ihan hyvä

ja tässä tulee vastaus

Ultrasankarit vs Paha Seiska teemataskari n:23

Siinä se Ultrasankarit sarja on suorastaan ernomainen 10+ ja kiitos sen piirtäjille Stefano Turconille, Antonello Dalelenalle, Ettore Gulalle, Manuela Razzille, Emilo Urbanolle ja Roberta Mighelille ja käsikirjoittajille Riccardo Seccille, Alessandro Ferrarille ja Giorgio Salatille. Siinä se ja vielä kerran kiitos tämän sarjan tehneille Italialaisille.

Oletko lukenut sen onko se tullu kauppoihin ? pitä kipasta kaupassa.

Vierailija

Ultrasankarit vs Paha seiska on hyvä elikkä taskarin teemanumero 23

PS Pörröhäntä älä käytä koko ajan Caps Lockia ihan neuvona vaan.

;;,timippa11,;;

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Paras Aku julkaisusi?

pörröhäntä - 06.06.10 11:23 (ID 546235)

MIKS TE MUA ARVOSTELETTE? PITÄISKÖ MUNKI ALKAA ARVOSTELLA TEITÄ?AINASKI SÄ EKA.ETTE TE MUUT

ÖÖ tuota en minä hauku sinua mutta annoin pari neuvoa vain enkä ole arvostellut miten muka.

Vierailija

tuota noin......älä nyt loukkaannu,mutta capsia

ei saisi käyttää noin paljoa.(en halua,loukata vain neuvoa)mutta virheitä sattuu kaikille ja olet uusi käyttäjä,niin että sattuuhan sitä.

älä loukkaaannu en tahdo arvostella!minä vain neuvon!

ps: tämä ei ole turha topic.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat