missä kaupungissa haluaisit asua ?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mis kaupungis sä haluisit asuu.mä halusin kyl

kotkas.eli kotkassa

ps. kaupungin ei tarvitse olla suomessa

Kommentit (13)

Vierailija

Mä viihdyin todella hyvin Kölnissä, Troisdorfissa(jos joku menossa Saksaan ikinä lomalle ja tahtoo mennä Rheinland-Westfahleniin, Troisdorf on aivan ihastuttava pikkukylä! Ja sieltä ei ole pitkä matka isompiin kaupunkeihin kuten Bonn tai Köln) ja täällä Bergenissäkin on ihan mukavaa, tosin hollantilaiset on ihan kamalia ihmisiä...xD

Suomessa viihdyn parhaiten Anjalassa, Mikkelissä ja Vekaranjärvellä... xD eli mettän keskellä.

Amsterdam olisi ihan kiva paikka asua. Lontoo on aivan ihastuttava, kaunis ja puhdas paikka jos pystyy asua siellä hyvällä alueella eikä jossain Barkingtonissa...

Hmm...ranskaan en ainakaan halua...jossain italialaisessa pikkukylässä josta pääsee helposti isompaan kaupunkiin olisi ihana asua myös..

Vierailija

Haluaisin asua Helsingissä, mutta vanhempani eivät halua asua siellä siksi, kun Helsingissä on liikaa humalaisia.

Vierailija

Haluaisin ehkä Lontoossa siellä on kaunista tai Kotkassa jossain kauniissa paikassa meren tai järven äärellä En kaupungissa

En tiedä on muitakin mukavia paikkoja.

Rock and roll.

Vierailija

Haluaisin asua Bergenissä ja Bergen on Norjassa jos joku ei sattumoisin sitä vielä tiennyt ja Suomessa haluaisin asua Turussa joka on aika lähellä minun nykyistä asuin kaupunkia siinä ne sitten oli missä kaupungeissa haluaisin asua.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: missä kaupungissa haluaisit asua ?

Roope-Setä lehti - 06.06.10 03:47 (ID 546628) Haluaisin asua Bergenissä ja Bergen on Norjassa jos joku ei sattumoisin sitä vielä tiennyt ja Suomessa haluaisin asua Turussa joka on aika lähellä minun nykyistä asuin kaupunkia siinä ne sitten oli missä kaupungeissa haluaisin asua.

Hollannissa on myös Bergen. Itse asiassa European School of Bergenillä on aika suuria ongelmia koska lähestulkoon kaikki meille kuuluva posti menee Norjaan...Kerran yksi tarkastajakin lensi Norjaan ja siinä tuli paljon hämmennystä ja sekaannusta xD

Vierailija

Haluaisin asua Lissabonissa joka sijaitsee Portugalissa.

Olen ollut Lissabonissa yhden kerran, mutta siellä oli niin mukavaa että voisin asuakin siellä!

Viitatar2 - akkari kädessä, pienestä pitäen!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: missä kaupungissa haluaisit asua ?

lupuhullu8 - 06.06.10 02:09 (ID 546489) Haluaisin asua Helsingissä, mutta vanhempani eivät halua asua siellä siksi, kun Helsingissä on liikaa humalaisia.

Ei Helsinki kylläkään ole suomen väkivaltaisempia alueita suhteutettuna väkilukuun. On tietenkin muutamia kaupungin osia jossa tätä tapahtuu enemmän. Ainakin itse olen pysynyt täällä jo 15 vuotta hengissä ; )

Itse nautin helsingistä, enkä haluaisi Suomessa muuttaa muualle. Ulkomailla yhdysvalloissa on monia alueita jotka kiinnostaisivat. Euroopasta Lontoo + Italian ja Espanjan pikkukaupungit kiinnostaisivat. Itse voisin oikeastaan asua melkeinpä missä tahansa kolkassa maailmassa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat