Vanhat Aku Ankka-piirretyt

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä mieltä olette klassisista Aku Ankka lyhyt piirretyistä? Ne ovat loistavia. Itse muistan parhaiten ne missä Aku saa pingviinin lemmikiksi ja sen myös missä Aku työskentelee metsurina ja yrittää kaataa puita. 40-luvun propaganda piirretytkin ovat hauskoja. Esim. Der Fuehrer's Face. Ei kyllä uskoisi että sellaista on ede olemassa. :D Täällä keskustelua vanhoista AKu piirretystä.

Kommentit (13)

Vierailija

joo itellä on jääny muistoo semmone missä aku yrittää lassota strutsin sitte se saa lassottuu sen mutta sitte se strutsi vetää ja kaikkee pois päin vanhat akuankka piirätyt on yleensä hauskempia kun nykyiset.

Vierailija

Joo munkin mielestä ne on loistavia. Eniten mieleen on ehkä jääny Mikki Aku ja Hessu palomieinä ja Der fuehre`rs face.kin on ihan hyvä (en tiedä miten kirjoitetaan).

Vierailija

Vanhat Aku-piiretyt on tosi hyviä ja hauskoja. Kattelen niitä nykyään netistä, sillä en omista niitä DVD: llä. Mieleeni on hyvin jääny se kun Aku ja pojat pitivät luistelukilpailun. Uudet Aku-piiretyt, esim. Nokkapokka, ei vedä vertoja noille vanhoille.

Vierailija

Vnahat Aku - piirretyt ovat parhaita. Animaatio on ihanaa ja hahmot ovat sympaattisen näköisiä.

Uusista Aku-animaatioista en perusta. mm. Nokka pokat ovat aivan p*rseestä (anteeksi paha kielenkäyttö). Hahmotkin näyttävät hölmöiltä ja kuka älykääpiö keksi tehdä ankanpojista teinejä? Ei oolut kannattavaa sanon ma.

Ja sitten ne mikki hiiren kerho talot, ei *****. Niiden pelkkä tietokoneanimaatiokin on aivan kamalaa äänistä puhumattakaan *puistatus*.

Vanhat piirretyt kunniaan!

Vierailija

Vanhat Aku Ankka-piirretyt ovat kyllä todella hyviä! Itseltäni löytyy joku Aku Ankan Juhla DVD ja siinä on vanhoja piirrettyjä, mm, Viisas Kana Kananen (The Wise Little Hen). Myös vanhat Mikki Hiiri, Pluto ja Tiku ja Taku piirretyt ovat todella hauskoja ja hulvattomia. Niitäkin löytyy.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Minun mielestäni parhaita vanhoja aku piirrettyjä ovat: Der Fuehrer's Face, Aku, Mikki ja Hessu palomiehinä ja Uusi Naapuri (jos muistin nimen oikein).

Bubbleduck
Seuraa 
Liittynyt24.12.2014

Anteeksi nyt vaan kaikille, mutta eihän pienestä nostosta ole mitään haittaa :D
---
Itse olen ihan hulluna näihin vanhoihin akunkka-piirrettyihin, koska nostalgiat! Koska rakastan top-10 listoja niin ilmoitan tänne nyt oman top 10 aku ankka piirretyt-listan. Kaikki jaksot löytyy helposti youtubesta englanniksi joten kannattaa käydä katsomassa!
10. Out On A Limb
Tässä tarinassa Aku menee katkomaan oksia Tikun ja Takun kotipuusta (en ymmärrä vieläkään miksi). Tiku ja Taku yrittävät estää sitä ja siitäpäs hauskaa tuleekin. Itse pidän jaksosta pääsyystä: Nostalgia
9. Chef Donald
Yksi kaikkien aikojen Aku-Ankka klassikoista! Tässä tarinassa Aku yrittää leipoa pannukakkuja mutta laittaa taikinaan jonkun (tyyliin leivinjauheen?) tilalle vahingossa liimaa, ja aku ei meinaa saada taikinaa irti kulhosta. Itse pidän jaksosta pääsyystä: Hauskuus
8. Corn Chips
Tässä tarinassa Aku tekee popkorneja. Tiku ja Taku huomaavat tämän ja nappaavat popkornit, ja siitä syttyy kamppailu siitä kuka saa popkornit: Aku vai Oravat? Itse pidän jaksosta pääsyystä: Nostalgia
7. No Sail (löytyy youtubesta suomenkielisenä nimellä ilman purjeita/ei purjeita!)
Tässä tarinassa Aku ja Hessu menevät veneilemään lainaveneellä, joka toimii kolikoilla. Keskellä merta kolikot kuitenkin loppuvat, ja kaksikko jää keskelle merta moneksi päiväksi ilman vettä ja ruokaa. Haitkin saapuvat paikalle. Itse pidän jaksosta pääsyystä: Hauskuus
6. Snow Fight
Tässä tarinassa Aku ajaa kelkalla Tupun, Hupun ja Lupun tekemän lumiukon päältä ja tästä syttyy lumisota. Itse pidän jaksosta pääsyystä: Nostalgia + Hauskuus

Bu matn tarjima qilingan

Bubbleduck
Seuraa 
Liittynyt24.12.2014

5. Donald Duck and The Gorilla
Tässä tarinassa Aku ja pojat kuulevat radiosta että läheisestä eläintarhasta on karannut suuri Gorilla. Pojat yrittävät säikäyttää Akun Gorilla-asulla, ja aku saa tämän selville, mutta oikea Gorilla on myös eksynyt Ankkojen taloon... Itse pidän tästä jaksosta pääsyystä: Nostalgia
4. Window Cleaners
Tässä tarinassa Aku ja Pluto pesevät ikkunoita ulkopuolelta kerrostaloa. En keksi tästä mitään muuta sanottavaa kun että sisältää ehkä hauskimman Aku Ankka kohtauksen ikinä. Itse pidän tästä jaksosga pääsyystä: Nostalgia + Hauskuus
3. Double Trouble
Nostalgisin. Jakso. IKINÄ! Tässä tarinassa Iines on vihainen Akulle, koska tällä on puhevika. Iines antaa Akulle yhden tilaisuuden säväyttää Iines, joten aku palkkaa tämän täydellisen kaksoisolennon johon tämä törmää kadulla. Kaksoisolento kuitenkin rakastuu itse Iinekseen, ja aku yrittää erottaa nämä kaksi huvipuistossa. Itse pidän tästä jaksosta pääsyystä: Nostalgia
2. Donald's Cousin Gus
Tässä tarinassa Hansu tulee Akulle kylään, juuri kun Aku on syömässä. Hansu kuitenkin syö kaiken Akun ruuan ja Aku yrittää häätää Hansua pois. Itse pidän tästä jaksosta pääsyystä: Hauskuus + Nostalgia
1. Fire Chief
Tässä tarinassa Aku ja pojat ovat palokunnassa, ja sytyttävät vahingossa oman palokuntatalonsa (?) tuleen. Kaikkea hauskaa tapahtuu sillä välin kun Aku ja Pojat yrittävät sammuttaa paloa.
-----
Tulipas tästä romaani!

Bu matn tarjima qilingan

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat