Kirjoitus-topic

Seuraa 
Liittynyt9.5.2009

Eli siis näin,mä annan jonkun aiheen ja seuraava kirjottaa sitä tarinan,ei kauhean pitkää eikä myöskään liian lyhyttä ja antaa samalla seuraavalle aiheen,seuraava arvostelee ensin edellisen kirjoittaman tarinan ja kirjoittaa sitten edellisen antamasta aiheesta tarinan jne...

(mieluiten ankka-aiheinen mutta saa keksiä muustakin)

Ensimmäinen aihe on: Pohjaton kuilu

Kommentit (7)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

En muistanut kommentoida offissa tätä ideaa, mutta laitetaan nyt viestiä itse topiciin.

Ideahan on ihan hauska ja yksinkertainen minkä jokainen osaa, joten ihan hyvä topichan tästä voi tulla, jos tarinan kirjoittajia vain riittää =).

Yksi kysymys olisi esittää eli onko aihe tarkoitus olla Aku Ankka tai Disney aiheinen vai saako kertoa ihan mistä haluaa?

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Silloin tämä kuuluu pulinat osioon, sillä kyselyihin ja visailuihin kuuluu ainoastaan Disney aiheiset topicit. Älä kuitenkaan ala tekemään uutta topicia pulinoihin samasta aiheesta, sillä ylläpito tämän ajan kuluessa siirtää siihen osioon.

Onnea tämän topicin kanssa : ).

//Pohjattomasta kuilusta saa siis alkaa nyt kirjoittaa, kuka ensimmäisenä ehtii.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Aku ja Hannu riitelevät, ja lyövät toisiansa. Sitten Hannu sanoi Akulle: Uskallatko hypätä tuohon kaivoon? Jos uskallat, niin saat Iineksen ikiomaksesi! Sitten Aku nyökkäsi ja sanoi: Uskallan! Katso vaikka: *aku hyppää kaivoon* ÄÄÄÄK! Tässä kaivossa ei ole päätepistettä! HUI! Ankanpojat: Aku setä! Putosit sängystä! Aku: Ai, se olikin unta. En kuollutkaan pohjattomaan kaivoon.

Loppu!

Seuraava aihe: Hautausmaan karmiva haamu

Jaska Ankka
Seuraa 
Liittynyt9.5.2009

Ihan hyvän pituinen tarina ja hyvä että se olikin unta. =D

HAUTAUSMAAN KARMIVA HAAMU

Oli halloween ja Iines istui hautausmaalla siinä toivossa että saisi nähdä kuolleita esi-isiään.Kello raksutteli jo lähellä keskiyötä,Iines vain toljotti tyhjyyteen.Yht`äkkiä hän kuuli rapinaa tieltä päin ja kääntyi katsomaan siihen suuntan,kolme tummanpuhuvaa hahmoa hamusi Iinestä kohdin.

-HAAMUJAAAAA!!!!Iines kiljui täyttä kurkkua ja pyörtyi siihen paikkaan vaikka olikin tullut hautausmaalle haamuja katselemaan,mutta kuinka ollakaan kohta tummanpuhuvat hahmot huusivat:

KARKKI VAI KEPPONEN?!

Ne olivatkin ankanpojat jotka tahtoivat makeisia,mutta sitähän Iines ei tiennyt sillä hän makasi pyörtyneenä maassa.

LOPPU

Seuraava aihe:Faarao

Vierailija

Tarina kertoo suuresta pyramiidista jonka sisällä asustaa Faarao mutta harva tietää onko tarina totta. Eräänä päivänä eräs tutkiaryhmä päättää lähteä ottamaan asiasta selvää. Se ryhmä on Roope Ankan perustama joten arvatenkin Aku on tullut mukaan sähläämään. Aamulla tutkiat lähtevät luolan uumeniin... Sisällä on hyvin pimeää ja Aku alkaa tutisemaan oikein kunnolla. Tutkiat ovan tunneleissa 28 tuntia mutta he eivät löydä Faaraota... Sen jälkeen pyramidi päätetään avata turisteille. Kuitenkaan ei vieläkään tiedetä varmaksi onko Faarao vielä sisällä... LOPPU

Seuraava aihe ois vaikka: Myrsky

-Ropsu-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat