Kontinkieli

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

No, kontinkieli on siis seuraavanlaista: Otetaan joku lause, vaikka: Kissa makaa uunilla. Jokaisen sanan jälkeen laitetaan sana kontti ja käännetään. Tuo lause olisi siis kontinkielellä: Kossakintti kikaamantti koonillauntti. Minä voin laittaa ensimmäisen:

Hevonen laukkaa ja hirnuu.

Kommentit (8)

Vierailija

Haloo!!

En älyä tätä. Kontti? Eikö se olisi kissakontti tai vastaavaa? En ymmärrä tätä. Jos selittäisit paremmin voisin ymmärtää.

:)

Vierailija

kissakontti sanan ekat 2 kirjainta vaihtaa paikkaa. Eli kissa-sanan ensimmäiset 2 kirjainta (ki) ja kontti-sanan ensimmäiset 2 kirjainta (ko) vaihtaa paikkaa eli siis kossakintti. Ymmärsitkö?

Vierailija

Äs, minä voin kirjoittaa sen ensimmäisen lauseen kontinkielellä eli: Kovonenhentti koukkaakontti kojantti kirnuuhontti.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Roosa138: lle: Älä tuplapostaa tai triplapostaa! Muokkaa mielummin edellistä viestiäsi! Ja tuollaiset yllä olevat nostoviestit ovat täysin turhia, varsinkaan kun tämä ei ole mikään sellainen topic, jota pitäisi nostella (ei pahalla). Itsekään en ymmärtänyt aluksi topicin ideaa, mutta kyllä minä jotenkin sitten tajusin. Mutta älä nostele tai lähettele viestejä peräkkäin. Kyllä joku sitten vastaa, jos haluaa vastata.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat