Mikä tietokone teillä on?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mulla on fujitsun p1500, win7, nvidia geforse gt 220, intel pentium, muistia 1000 gb

näyttönä samsungin 24 tuumanen hd näyttö

kelpaa pelata:)

Kommentit (10)

Vierailija

Itselläni on pöytäkone, merkkiä Acer. Muuta tietoa en tästä oikein tiedä...

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Minulla on läppäri, merkiltään Fujitsu Siemens. Muuta en sitten tästä koneesta tiedäkkään. Paitsi et tää kone on noin kaks vuotta vanha ja maksoi uutena jonkun 800 euroo. Sain tän mun veljeltä. =D

*Nöösi, nauru naamalla ja hymy herkässä*

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Mikä tietokone teillä on?

Scrooge McD - 08.06.10 04:34 (ID 549090) Itselläni on pöytäkone, merkkiä Acer. Muuta tietoa en tästä oikein tiedä... -Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Mullakin on Acer. Käyttöjärjestelmä on Windows Vista.

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Minulla on 2 omaa tietokonetta:Läppäri,merkiltään Acer ja ikivanha maailman hitain kone.Mutta tällä hetkellä olen "yhteisellä" koneella,merkki on Benq.

-vikke98-

Vierailija

Minulla on Asus EeePc miniläppäri, jossa on käyttöjärjestelmänä Asusin oma Linux-versio. Ei ole Ubuntu tai mukaan tunnettu Linux-järjestelmä. Muisitista en muista kauheasti, hinta taisi olla noin 300-400€. Koneessani ei ole levyasemaa, mutta siihen saa ostettua ulkoisen levyaseman.

Asus on tanskalainen merkki. ;) :)

"Fergus-tietokoneet valloittavat maailmaa"

Taikaviitta 11
Seuraa 
Liittynyt17.12.2008

Meillä on kannettava Acer Aspire 7000, Windows Vista Home Premium käyttöjärjestelmällä, kahdella 200 Gt muistilla ja sisäänrakennetulla nettikameralla ja mikrofonilla. Nettinä toimii DNA 3G ja viirusturva on F-Secure Internet securety. Kone aukeaa 7 min ja tilttaa tosi usein...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat