Ehdotus

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli ehdottaisin, että näille sivuille tulisi uutta kivaa ja kaikki saisivat enemmän mielenkiintoa tähän paikkaan.

Ehdotukseni olisi, että tänne tulisi enemmän taistelu ja muita pelejä. Olen koonnut muutemia ehdotuksia.

Ensimmäiseksi ehdottaisin tämmöistä peliä, jossa voisi kerätä rahaa(kultaa) voisivat olla myös kultarahoja tai muuta. Voisi ostaa haarniskoja ja hattuja ja muita vaatteita sotimista varten. Aseita voisi olla eritasoisia esim. Pronssi, Rauta, Teräs, Musta ja Valkoinen, Mithril, Adamant, Rune ja Paras voisi olla vaikka Lohikäärme.

Pelissä voisi myös kalastaa ja metsästää itselleen ruokaa. Kokkaamiseen pitäisi ensin hakata puita ja kehittää tulenteko leveliä. Voisi myös taikoa ja ampua jousipyssyillä ja varsijousilla.

Voisi myös olla taistelu paikkoja vaikka wilderness ja dual arena jossa voisi taistella toisia käyttäjiä vastaan.

Ammatteja voisi olla esim. Suutari, Takoja ja muita vastaavia. Sitten voisi myös tradeta tavaraa muiden käyttäjien kanssa.

Voisi myös tilata memberin joka on 10e kuussa.

Ottaisin itse extra siivun tästä, koska minähän tämän idean kehitin.

Toisena ehdottaisin, että tänne voisi tulla joku hotelli jossa voisi vaihdella tavaroita(tuoleja, sohvia sun muita)

Voisi myös tilata HC:n eli habbo clubin ja voisi tanssia erilaisia tansseja. Se voisi maksaa saman verran kun memberi tai sitten voisi ostaa ärrältä habbo setelin.

Tästäkin minä joutuisin ottamaan leijona osan, koska kehitin idean ja enhän minä ilmaiseksi näitä ideoita jakele.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat