Hyttysen pistoja

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tänä kesänä on kuullemma kunnon hyttyskesä, joten hyttysenpistojakin tulee paljon. Mulla on jo yli kymmenen :=

Täällä voi sitten pulinoida asioista.

Sivut

Kommentit (38)

HENRI K J L
Seuraa 
Liittynyt29.11.2009

Muokin puri naamaan yksi hyttynen ja se pisto oli siinä melkein viikon. Jostain nettilehdestä luinkin, että kun talvella oli niin kylmä, niin tänä kesänä ne ovat todella agressiivisia.

Kuittaan.

Vierailija

Jep.. Kun talvella oli kylmä niin nytten ne ovat agressiivisia..

Huomasin sen tänään kun olin pelaamassa frisbeegolfia (frisbeetä yritetään heittää mahdollisimman vähillä heitoilla koriin) kaverini kanssa.. Sääret on aivan punaisina kun hyttyset syöneet..

~xfeight, postilaatikolla joka keskiviikko~

Vierailija

Juu, kylmä talvi oli ja hyttysistä tuli agressiivisia. Minulla on nilkassa kaksi hyttysen pistoa. Muualle ei ole vielä tullut ja olen ollut siinä suhteessa onnekas.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Eipä minulla enään niitä oikein ole. Eräässä vaiheessa tosin nilkkani olivat täynnä pistoja, kun käytin shortseja ja t-paitaa eivätkä ne ihme kyllä pistäneet muualle, kun niihin edellämainittuihin nilkkoihin.

Hyttysistä puheenollen eräänä yönä vaanin hyttysiä kirja kädessä. Joku oli jättänyt parvekkeen oven auki ja epäonnekseni huoneeni on aivan parvekkeemme vieressä >:(

Vierailija

Jepulis! Näin Loppu keväästä, alku kesästä hyttyset ja muutkin hyönteiset ovat hyvin runsasmääräisesti liikkeellä, koska on niiden lisääntymis aika. Onneksi loppu kesästä alkaa helpottaa nuo hyttysetkin, mutta ei vielä.

Hyvä keino estää saamasta hyttysenpuremia on vedellä iholle sitä hyttyskarkotin voidetta. EN muista nimeä, mutta jotainn niistä monista voiteista kannattaa kokeilla. Minua ainakin on auttanut! Paitsi on minullakin jo ainakin kuusi puremaa jaloissa ja vähintään yhtä paljon päässä ja käsissä, mutta sitä se elämä on!=D

*Nöösi, nauru naamalla*

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Ärsyttäviä nuo hyttysenpistot.Itselläni on jaloissa ja käsissä kauheasti puremia!

Kun me oltii grillattu,minun veljet meni isolle kivelle pyllistelemään että ne saisi mahdollisimman monta puremaa.Järkevää,eikö?Ja sitten toisen pikkumonsteriveljeni selkään oli purrut hyttysiä ja se oli ihan punainen!Toisen pikkuveljeni selkä ei ollut yhtään punainen.Mitä nyt muutamia paukamia...

-vikke98-

Taikaviitta 11
Seuraa 
Liittynyt17.12.2008

Kokemusta on!! Jos olet meidän pihalla, viileänä ja varjoisena päivänä ja istut paikallasi tietokoneella niin saat sata varmana hyttysenpuremia. Minua pisti kyseisenä hetkenä, yhteensä 14 itikkaa :(

Vierailija

Mä asun täällä kaupaungissa, niin mua ei ole pistänyt kuin yksi vaivainen pieni hyttynen. Tosin sen pisto oli sitäkin inhottavampi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat