Aku. Aikakausilehti

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mitä mieltä olette tuosta uudesta ilmestyneestä Aku. lehdestä?

"Tetra Kaloista Paras"

PS: Tuli aika lyhyt viesti.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Tällainen topic taitaa olla jo, nimeltään AKU uusi aikakauslehti aikuisille. Ainakin minun muistaakseni. Enpä tiedä, tuskin aion koko lehteä ostaa. Se on enemmän tarkoitettu miehille ja itse olen tyttö.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Aikuisillehan se enemmän on suunniteltu. Näyttää silti mielenkiintoiselta.

PS. Aku Ankka Ekstra, mikä oli viestisi tarkoitus? Silkkaa spämmiä! :[ (6) :@

Vierailija

Mä ostin sen lehden eilen. Oli se vähän parempi mitä olin ajatellut. Tokaa numeroa en kyllä varmaan osta jos se maksaa 8,5€.

Vierailija

Näin tänään kyseisen numeron kaupassa. En viitsinyt ostaa, mutta vilkaiin nopeasti. Mielestäni se oli suunnattu enemmän miehille.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Aku. Aikakausilehti

akkari69 - 10.06.10 04:16 (ID 551124) Näin tänään kyseisen numeron kaupassa. En viitsinyt ostaa, mutta vilkaiin nopeasti. Mielestäni se oli suunnattu enemmän miehille.

Niin, se lehti on Hollannissa valmistettu ja se on suunnattu aikuisille, enemmän miehille. Saavat sitä kyllä lapset ja naisetkin lukea, jos haluavat, mutta enemmän miehille suunnattu. Muutes cecci, olet rekisteröitynyt tänne viimevuonna minun syntymäpäivänäni, 8.9! Mikä sattuma.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Se on todella halpa, 1.90€ joten jos jokainen numero maksaa tuon verran, alan lukemaan niitäkin.. :D

Pitää käydä viikonloppuna (huomenna kai) ostamassa R-kioskilta ja lukea.. Toivottavasti on hyvä, vaikka onkin vähän vanhemmille tarkoitettu...

-ATI

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Aku. Aikakausilehti

kuukai - 11.06.10 06:45 (ID 552371) oon lukenu niitä ne on aika paljon tavallisen akuankan tasolla

Niitä? Ei oo ilmestynyt kun yksi.

Lehti näyttää mielenkiintoiselta mutta onhan se enemmänkin aikuisille tarkoitettu. Toi eka numero on halpa mutta ei se tarkota et kaikki ne ois noin

halpoja. Onhan toi eka numero varmaan alennuksessa ja vähän niin ku "esittelynumero."

Gabi47
Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

AKU.n ensimmäinen mainos jonka näin oli Aku Ankka lehdessä.Mainos kuvasta ja siitä että se on suunnattu aikuis miehille päätellen se tuskin on makuuni.Muutenkin olen tyttö ja kannessa oli jotakin uudet autot ja Aknu tytöt juttuja joten se ei oo kyllä ihan mulle luotu.Mut yhen numeron voisin ihan ajan kulukseni lukasta ennen kun tuomitsen sen.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Aku Ankka on kyllä vajonnut aika alas. Mitähän seuraavaksi? Tyttölehtiä? No, mutta voisihan sen ekan numeron ostaakin, jollen olisi niin laiska etten nyt kesälomalla jaksa lähteä kauppaan.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Lainaus:
Re: Aku. Aikakausilehti

AkutykkääIineksestä - 11.06.10 03:35 (ID 552196)

Se on todella halpa, 1.90€ joten jos jokainen numero maksaa tuon verran, alan lukemaan niitäkin.. :D

Pitää käydä viikonloppuna (huomenna kai) ostamassa R-kioskilta ja lukea.. Toivottavasti on hyvä, vaikka onkin vähän vanhemmille tarkoitettu...

-ATI

Ensimmäinennumero maksaa tutustumishinnan 1.90€ loput lehdet kärisyttävät 8.90€ :s

Itse olen tämän lehden ostanut ja hyvältä on vaikuttanut. Suosittelen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat