Mitä tekisit jos voittaisit lotossa?!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Toivottavasti tämä ei ole turha...

Mutta kuten otsikko kertoo: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa!?

Tänään pääpottina on 7,1 miljoona euroa...

Jos itse voittaisin ostaisin auton,mopon,talon... JNE...

-HH!

Kommentit (6)

Vierailija

No tuota... Siitä menisi reilut 5900000€ säästöön, ostaisin sillä miljoonalla jotain. Ensimmäien hankkeeni olisi uuden pyörän osto, meidän perheelle uusi asunto, uusi auto ja mopo/skootteri. Muut menisi säästöön tulevaisuuden asuntoa varten.

Vierailija

kävisin matkalla,säästäisin,lahjoittaisin hyväntekeväisyyteen,shoppailisin,sisustaisin huoneeni uudelleen,jne jne jne

Vierailija

Lainaus:
Re: Mitä tekisit jos voittaisit lotossa?!

akkari69 - 10.06.10 05:44 (ID 551247) No tuota... Siitä menisi reilut 5900000€ säästöön, ostaisin sillä miljoonalla jotain. Ensimmäien hankkeeni olisi uuden pyörän osto, meidän perheelle uusi asunto, uusi auto ja mopo/skootteri. Muut menisi säästöön tulevaisuuden asuntoa varten.

Kyllä itsekin säästäisin n 4-5 milj. euroa...

-HH!

AkeMake
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Håkan: Heräisin.

Häkan se jaksaa lähetellä näitä hauskoja viestejä. : D Tuo tosin jäi aika lyhyeksi. Olisihan siihen voinut jotain muutakin kirjoittaa, sillä yhden sanan viestit eivät ole keskusteluissa kovin suotavia.

jaa-a.. Itse varmaan ensimmäisenä maksaisin opintolainan pois ja hankkisin miniläppärin sekä kotiteatterin. Laittaisin noin 500 000 e johonkin hyväntekeväisyyteen. Korjauttaisin kotimme katon, kun emme saaneet siihen täksi kesäksi avustusta, joten se jäi. Tämän jälkeen siirtäisin osakesalkkuuni sellaiset 200 000 euroa rahaa, joilla ostaisin osakkeita (Nyt omistan osakkeita vaivaisella 200 eurolla). Sitten pistäisin 5 000 euroa omalle käyttötililleni, jottei tarvitsisi miettiä ensi lukuvuonna mitä ostaa ja mitä ei. Ehkä ostaisin perheenjäsenilleni jotain, mikäli heille tulee joitain mielitekoja. Laittaisin noin 5 milj. 5 vuoden säästötilille kasvamaan korkoa asuntoa varten. (Tosin tuollahan jo saa..) Ja mikä jää yli niin ripottelen omille eri tileille 10 000 euron erissä. Tämä on paras tapa laittaa suuria summia rahaa kasvamaan korkoa. Näin voisin melkein alkaa elää tilieni koroilla..

Vierailija

Ai,jos minä voittaisin lotossa?Hehee!

Ostaisin itselleni talutv:n,crossipyöriä ja ne kaikki olisi parhaimpia merkkejä:KTM...Jne.

Ostaisin kaikkea mitä aina olen halunnut ja antaisin kyllä sukulaisillekkin rahaa,koska 7,1 milliä on ihan h******n paljon rahaa.

Jaa...Kaikkea muuta!Hehheh!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat