Aku Ankan sukulaisleikki!

Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

Saat ensinnäkin päättää mistä sukuhaarasta olet Ankan suvussa.Hansun?Akun? vai Roopen?Kun olet valinnut sukuhaaran saat päättää kuka olet suvusta.Ei saa olla kahta samaa hahmoa.Sitten menet johonkin paikkaan jossa tapaat seuraavan käyttäjän(eli hahmon)Aluksi kun olet valinnut kuka olet sinulla on kolme tavaraa : 6euroa,tuoli,ja nenäliina.Kun tapaat seuraavan käyttäjän sinun täytyy antaa tälle joku tavarasi,sitten saat 15 euroa ja voit ostaa talon.Huom!Ankan sukupuun saa näkyviin esim kuvahausta aku ankan sukupuu.Sitten alat kirjoittaa tarinaa seuraavasta viikosta talossasi,tarinan täytyy tapahtua niin että esim jos on Della Ankka,tälle täytyy jossain vaiheessa syntyä Tupu Hupu ja Lupu.Mutta siinä pitää olla myös omaa,ja tarkoitus olisi että yksi viesti on yksi päivä.Minä olen vaikka Dora Ankka(vaikka ei suosikkihahmoni olekaan tosiaankaan)Muistakaa että kun annatte seuraavalle käyttäjälle tavaran myös menetätte sen.Minä annan seuraavalle tuolin.Innostuin keksimään tämän yhden viestiketjun ansiosta.Hahmojen rahatilit:

Hessu:6e pormestari:

Aku:6e

Dora:3e

Touho:6e

Kommentit (8)

Gabi47
Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

Hyvä on.Eli kummallakin on 6euroa , tuoli(Touhoa esittävällä kaksi tuolia)ja nenäliina.Eli Touhon täytyy siis antaa Akulle joku tämän tavaroista niin tämä voi ostaa talon .Akun täytyy odottaa seuraavaa hahmoa.Ropsu Ankka (sekotin äsken)voi alkaa kirjottaa jo ensimmäistä päivää.Aku odottaa vielä hetken seuraavaa käyttäjää.Itse kirjotan jossain vaiheessa päiväni.

Gabi47
Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

Ookoo.Aku antaa Hessulle tavaran saadakseen talon.Sitten voi tämäkin alkaa kirjottaa ekaa päiväänsä.Muistakaa että tarinassa pitää tapahtua myös omaa keksimää.Hessu odottaa seuraavaa käyttäjää.

Gabi47
Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

Kirjoitan nyt ekan päiväni että saan sen pois alta.Se on vähän nopeasti tehty.Eka päivä:Dora osti pienen talon keskeltä metsää,tämä osti kuudella eurollaan kinkun ja susi varasti sen.Dora meni hampurilais baariin syömään.Siellä tämä tilasi pizzan.Hän menetti neljästä jäljellä olevista (hän menetti kaksi ostaessaan kinkun)yhden.Sitten hän päätti osallistua ennätys kisaan kiipeällä peikonhammas vuorelle.Tämä voitti kisasta 2euroa,mutta taskuvaras ryösti yhden niistä.Siinä oli eka päivä.Muistakaa että kun hahmonne ostaa jotain panette myös siihen paljonko esine maksoi.

Gabi47
Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

Eli topicin tarkoitus on siis kirjoittaa tarinaa hahmon elämästä.Yksi viesti on yksi päivä.Tarkoitus olisi siis tehdä yhden viikon tapahtumat jossa pitää siis tapahtua sitä mitä hahmolle oikeasti tapahtui ja pitää myös keksiä uusia tapahtumia.Tajusitko?Minun ohjeeni ovat vähän mutkikkaat aina.Ja sitten kun edellinen käyttäjä antaa(jos tavaraa ei kuuluu kahteen päivään saa alkaa kirjoittaa tarinaa)jonkun aloitus tavaransa eli 6euroa nenäliinan tai tuolin jotka kaikilla on aluksi saa tavaran antaja ostaa talon ja alkaa kirjoittaa tarinaa.Ja jos sitä jolle antaa tavara ei kuulu kahteen päivään saa alkaa kirjoittaa.Tajusitko vähän paremmin?Tuo eka viesti oli minustakin kun luin sen niin vähän epäselvä.Sitten kun alussa on tuo pormestari niin pormestariksi pääsee kun on 50euroa,ja rahoja ei saa vain niin että löytää ne maasta,minä en voi olla pormestari koska olen tekijä,mutta vastaan onko rahat hankittu aherruksella.Jos pormestari ei ole pelkkää laiskuuttaan aktiivinen kahteen viikkoon pormestari vaihtuu.Jossain vaiheessa tulee ekan viikon eläneille viikko2 mutta siihen ei ole pakko osallistua.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat