Ulkomaalaiset kirjekaverit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Hei kaikki! Tässä topicissa saatte kertoa onko teillä ulkomaalaisia kirjekavereita ja kokemuksia niistä. Minäkin olen aikomassa hankkia itselleni.

Kommentit (7)

Vierailija

Hae studentsoftheworld niin löydät melkein joka maasta kirjekaverin. Siis tuolta sivustolta.

Ja miksi lukkoon?

Joel152
Seuraa 
Liittynyt5.6.2009

Lainaus:
Re: Ulkomaalaiset kirjekaverit

Allu2000 - 13.06.10 06:30 (ID 554141) Lukkooon!!!!

Tuohan on melkein spämmiä.Perustele ensin,miksi pitäisi laittaa lukkoon!..

Ravostuttaa nuo "Lukkoon!" huutelijat jotka eivät edes perustele! :Z

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minkähän ihmeen takia hyvä aihe pitäisi lukottaa, kun täällä on kaikenmaailman älyvapaat topicit hyvissä hengen ja ruumiin voimissa? Perustelut lisäksi, pelkkä "Lukkooon!!!!" on silkkaa spämmiä.

En ole koskaan omistanut kirjekaveria, mutta netti on ihmeellinen asia. Ei ole tarvinnutkaan, kun sen ansiosta voi jutella ihmisten kanssa eri puolelta Suomea tai maailmaa. Foorumeilla on yleensä yksäritoiminto, jonka avulla voi harrastaa nykyaikaisempaa kirjeenvaihtoa, ja lisäksi on vielä meset ja sähköpostit. Netin etuna on mielestäni se, että voi tutustua ihmisiin, joilla on esim. samoja mielenkiinnonkohteita, jolloin on enemmän yhteistä puhuttavaa. Mulla olisi aika vähän juttua Rauno 7 v.:n kanssa, joka diggailee Puuha-Peteä ja traktoreita. Unohtamatta sitä, että voi esiintyä hyvinkin anonyyminä, eikä tarvitse kertoa esim. osoitettaan ja nimeään (ja onhan se ilmaistakin: D).

Ulkomaisten kirje-/nettikavereiden kanssa voi hyvin harjoitella enkkua tai mitä kieltä käyttääkään. Last.fm:n kautta olen tutustunut useampaan tyyppiin, joilla on samanlainen musamaku kuin itselläni, ja tästä aiheesta juttua tulee vaikka tönköllä Finglishilläni. Samalla helposti huomaa, kenen kanssa on helppo jutella ja asiaa tulee itsestään ja kenen kanssa rupattelu ei ota tulta alleen.

A.N.K.K.A
Seuraa 
Liittynyt5.3.2016

Onko kellään kokemuksia mistä saada kirjekavereita ulkomailta? + Siis ihan postina.

Katselin tuossa vähän studentsoftheworld.com -sivuja, onko kellään niistä mitään kokemusta?

Joulu tulee...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat