Toilailusi

Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

Tein nyt tämän topicin joka oli tarkotus tehä jo viime viikolla.Eli kirjoita tänne toilailujasi,omasta mielestäni ihan kiva idis.Mun yks nolo toilaus on se joka tapahtu tässä sykysyllä enkun tunnilla.Se ei vaikuta pahalta,mut kun se tapahtuu niin tulee vähän hups olo.Eli yksi meiän luokkalainen sano:"et kun tässähän on näitä mitä itikoita nää nyt onkin...Sillon minä tyhmä menin "näsäviisauttani" sanomaan:"Moskiitot"Sit nolotti kun kaikki katso mua.Se oli siks nii ärsyttänä toilaus kun se tunne kun kaikki katto oli nii nolo.

Sit on vielä yks kun oltiin tässä vähän ennen kesänalkua luokkaretkellä.Pelasimme kirkkistä,ja lähdin yksien tyyppien mukaan karkuun ties mihin rämeikköön.Meitä etittin about 20minsaa,ja kun vihdoinki älyttiin tulla nii saatinki yllättävän kova puhuttelu.Kirjottakaa vaan omia toilauksianne(:

Kommentit (4)

Vierailija

Hukkasin kaukosäätimen ja vaikka etsin ja etsin niin en löytänyt sitä (tietysti juuri kun lätkämatsi alkoi).Siitä raivostuneena potkaisin ex jalkapalloilijan tiukalla oikealla TV:n ruudun rikki. Sen jälkeen lysähdin väsyneenä sohvalle ja ihmettelin mitä kovaa allani oli: kaukosäädin

Vierailija

Minä olen Ranskan luokalla, ja meillä oli natiiviopettajan (eli hän on kokonaan ranskan kielinen) biologian koe. Yhdessä tehtävässä piti värittää pohjoismaiden lippuja eli Ruotsi, Tanska, Norja, Islanti ja Suomi. Koe meni hyvin oli ensiajatukseni, ja hyvin se menikin: 9½ tuli. Ja nekin pisteet meni siitä, että laitoin Suomen lippuun sinisen taustan ja valkoisen ristin! Kaikki muut liput menivät oikein. Sitä sitten muiden luokan poikien kanssa naureskeltiin.

Vierailija

Jaa, no kerran enkun tunnilla kerrattiin kappaletta. Kello oli vartin yli 8, ja kaikki olivat väsyneitä. Itse olin vain ja tuijotin tyhjyyteen, kun ope kysyi minulta" Mitäs (minun nimeni) siellä Aasiassa viljeltiin?" No, vastasin hätäisesti"Kala?" koko luokka

repesi!!:D:D:D:D

PS. Kysymys & vastaus olivat enkuksi!

Vierailija

Jaajaa... Oli lauantaipäivä ja kesäloma. Heräsin ja katsoin kelloa. Se näytti vartin yli 8. Luulin, että oli perjantai ja ponkaisin ulos sängystä, vedin vaatteet päälleni, hutaisin hampaita hammasharjalla ja vedin repun selkään. Kun sitten olin ulko-ovella, niin äitini tulee ihmetellen, että mihin olen menossa. Katson häntä kysyvästi ja hän sanoi, että on lauantai. Heitin repun takaisin lattialle, vedin vaatteet pois päältä ja menin takaisin nukkumaan. (x

Kiiranna - päivärytmi vähän liian voimakas?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat