Roope-Ankka pehmolelu.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli , minä vuonna , mistä ja minkä arvoinen on Roope - pehmolelu. Pehmolelun kuva oli muistaakseni myös AKU. lehdessä. Onko se saatu jostain kilpailusta?

Kommentit (5)

Vierailija

En ole tuosta pehmosta kuullut, mutta tuon perusteella se kuulostaa joltain 1900-luvun palkintotehtävän palkinnolta. Tai se voi olla jostain disneylandista tai jostain.

Itse en ole nähnyt tai kuullut, arvailen vain äskeisen viestin perusteella.

-ankkakkna-

Vierailija

Lainaus:
Re: Roope-Ankka pehmolelu.

-ankkakkna- - 13.06.10 09:34 (ID 554363) En ole tuosta pehmosta kuullut, mutta tuon perusteella se kuulostaa joltain 1900-luvun palkintotehtävän palkinnolta. Tai se voi olla jostain disneylandista tai jostain. Itse en ole nähnyt tai kuullut, arvailen vain äskeisen viestin perusteella. -ankkakkna-

Vierailija

Lainaus:
megakrisu1:

Eli , minä vuonna , mistä ja minkä arvoinen on Roope - pehmolelu. Pehmolelun kuva oli muistaakseni myös AKU. lehdessä. Onko se saatu jostain kilpailusta?

Hanki käsiisi Don Rosan Roope Ankan elämä ja toet kakkonen, ja lue tarina Culebran liikenero, siinä se selviää. En jaksa koko juttua selittää.

Ja nyt tähän ei sitten enää tarvitse vastata, kun vastaus saatiin!

(eli toisin sanoen lukkoon)

OP kuittaa.

Vierailija

One Piece on oikeassa. LUKKOON!

On ollut jossakin muussa tarinassa ollut tälläinen kisa, mutta palkintona oli Mikki-pehmo. Mutta en tiedä oliko sitä kisaa suomessa. Luin sen silly synphonys-kirjasta, jossa on vahoja amerikkalaisten lehtien disney sarjakuvia. Siinä piti yhdelle hahmolle keksiä nimi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat