kansiot

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

montako kansiota teillä on?

Kommentit (12)

Vierailija

Nyt tarvitsee kohta ostaa seuraavalle puolikkaalle vuodelle uusi kansio, mutta alan vasta nyt laittamaan Akkareita kansioihin, joten tällähetkellä minulla ei ole niitä yhtään.

:Kuparikukkulan Kuningas:

Vierailija

Kansioita löytyy meiltä tällä hetellä 12. Tilaamme aina kolme kansiota kerralla. Pitää kohta taas hankkia lisää kansioita.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:
4 En hankinut lisää kun ne pilaavat lehti meillä (REPES) yks lehti kun laitoin sitä

Kansiot eivät pilaa lehtiä, jos ne lehdet osaa laittaa oikein niihin kansioihin. Tottakai ne repeytyvät jos lehdet repäistään niitten metallisten pinnien, (vai mitä nyt ovatkaan) läpi.

Minulla on tällä hetkellä 24 kansiollista Akkareita..

Vierailija

Minulla on nyt 17 kansiota. Nyt pitäisi varmaan ostaa lisää kansioita siksi, kun nykyiset kansioni ovat täynnä lehtiä numerojärestyksessä.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kansiot

Sohvaperuna - 15.06.10 11:39 (ID 555760)

Lainaus:
4 En hankinut lisää kun ne pilaavat lehti meillä (REPES) yks lehti kun laitoin sitä

Kansiot eivät pilaa lehtiä, jos ne lehdet osaa laittaa oikein niihin kansioihin. Tottakai ne repeytyvät jos lehdet repäistään niitten metallisten pinnien, (vai mitä nyt ovatkaan) läpi.

Minulla on tällä hetkellä 24 kansiollista Akkareita..

Olen yrittänyt mahdollisimman varovasti mutta sivut mennyt joissain 90 luvun lehissä pilalle.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat