Paras tapa luopua akkareista

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

tyhjennetty.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Lainaus:

Ankkafani315 - 15.06.10 11:01 (ID 555680)

Tämä aihe varmaan jo otsakkeesta harmittaa monia, miten joku muka voisi hankkiutua eroon vuosien saatossa kertyneestä Disney-sarjakuvasta? Surusanoma teille hieman nuoremmille mutta minä tunnen itseni jotenkin riistäytyneeni Aku Ankasta: olen jotenkin jännällä tavalla rinnastanut Ankka-sarjakuvan lapsuuteen ja minusta tuntuu ettei se sovi enää minulle, vanhalle kävylle. Älkää kuitenkaan suotta seuratko esimerkkiä - Akkarin ansiota opin lukemaan, sanavarastoni laajeni huimasti ja olin koulussa äidinkielessä parempi.

Ydinkysymys siis kuuluu että mikä olisi paras tapa luopua Aku Ankoista? Myyminen, lahjoittaminen, vai jälkipolvelle varastoiminen? Vai keksitkö jotain parempaa? Minulla on varasto täynnä Aku Ankka -lehtiä, -taskukirjoja, jne...

Pulman ratkaisija saa minulta hyvän mielikuvan avuliaana neuvojana.

Hei etkö käy enää Aku ankka sivuilaakaan? ja tarkoitatko että et ollenkaan tykää enää Aku ankasta? Jos itse meinaan joskus 15 vuotiaana en vaikka tykää aku ankasta lahjoitaisin ne jollekin tai antaisin lapsilleni enkä tiedä mikä on paras tapa luopua Akkareista :s :s :s

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Ymmärrän kyllä, en minäkään aio loputtomiin Akkaria tilata. Raja se nyt on kaikella.. En ole ostanut mitään Taskareitakaan yms..puoleen vuoteen. Kyllä minä Akkaristakin vieläkin tykkään ja täällä on mukava keskustella, mutta täälläkin suurin osa keskusteluista (ainakin ne mihin itse kirjoitan) ei liity millään tavalla Akkariin/Ankkalinnaan.

Itsellänikin on ongelmana tilan puute..ei yksinkertaisesti ole tilaa ostaa läjäkaupalla taskareita, albumeita yms...en haluaisi laittaa niitä kuitenkaan mihinkään varastoonkaan piiloon.

Itse ehdottaisin, että jos et halua myydä niitä, niin jos vain mitenkään mahdollista, niin säästä mahdollisimman paljon, koska sitten voit antaa niitä tulevaisuudessa omille lapsillesi. Tai voithan antaa niitä vaikka Naapurin Pikku-Pentille tms...

Itsekin joskus ajattelin, kun olin 12-13 vuotias, niin että eihän yläasteikäiset enään lue Akkaria, mutta täällä olen huomannut ja oppinut, että kyllä sitä Akkaria lukee kaikenikäiset ja suurin osa täälläkin on tietääkseni noin suunnilleen yläaste-ikäisiä.

Vierailija

1: Akuthan ovat paperia. Polta ne.

2: Heitä kylmästi roskiin.

3: Jos sinulla on esim. mopo tai mönkijä, laita lehdet sen perään ja lähde ajamaan.

Ehkä joku näistä sopii?

Vierailija

Lainaus:
Ankkafani315

Lainaus:

roope setä

3: Jos sinulla on esim. mopo tai mönkijä, laita lehdet sen perään ja lähde ajamaan.

Joo haluan toki pitää ne kunnossa kun olen kerran niistä maksanut. Roskaa tuollaiset viestit.

Aaa, taisin ymmärtää asian hieman väärin :D Luulin että haluat hankkiutua eroon akkareista keinolla millä hyvänsä. No joo, Voisit myydä/lahjoittaa...

Vierailija

Minun iskäni lukee vielä Akkareita, vaikka hän on 47 vuotias:) Akkareista on vaikea luopua, usko jo. Voisit vaikka pitää niitä niin kauan, kunnes olet vanha ukko. Sitten lehdet / taskarit ovat vanhoja, ja arvokkkaampia. Sen jälkeen voit myydä ne kiskurihintaan. Minä aion tehdä samoin, kunhan lehdet ovat kunnossa.

Vierailija

No onko teillä kesämökkiä? Meillä on siellä paljon Akuja ja siellä niitä kyllä tulee luettua ja säilyvät myös hyvin.

Vierailija

Lainaus:

roope setä - 15.06.10 11:49 (ID 555780)

Ehkä joku näistä sopii?

Minun mielestäni lehdet voisi säästää vaikkapa omille lapsille.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat