Kuinka paljon Akulla on rahaa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Usein ei yhtään mutta joskus 10 tai pari

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Lainaus:
Re: Kuinka paljon Akulla on rahaa?

_taika-viitta_ - 15.06.10 01:30 (ID 555939) Turha topic. Lukkoon!

Samaa mieltä taas kerran. Tätä olisi voinut kysyä Off-Topicissa, lue keskusteluohjeet. Ja nyt sanon, että lukkoon!

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Jos aihe on turha. Mutta toisaalta se on mielipide kysymys. Yleensä kyllä näin pienille asioille ei kannattaisi tehdä omaa topicia.

Vierailija

Lainaus:
Re: Kuinka paljon Akulla on rahaa?

musa - 15.06.10 04:14 (ID 556119)

Miksi jotkut aina huutavat lukkoon ilman mitään syytä? Perustelkaa miksi joku topic pitäisi lukottaa!

koska minun mielestäni tämä on turha topic paljonko Akulla on rahaa ja nyt lukkoon!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Kuinka paljon Akulla on rahaa?

Gabi47 - 15.06.10 06:03 (ID 556298) Ärsyttävää kun kaikki ainaa huutaa lukkoon!Eikä kukaan pakota laittamaan kaikkee johonkin tiettyyn topiciin sanon vaan.

Oon aivan samaa mieltä kanssasi!! Eiköhän ylis tiedä paremmin milloin mikäkin topic laitetaan lukkoon!!!(6) Ärsyttää kun kaikki aina jos jokin topic on kahtee kertaan niin samat henkilöt tulevat valittamaan:

- LUKKOON TÄLLÄNE ON JO!!

Ja muuten vastaus kuitenkin:

- veikkan että akulla on kuitenkin ainakin jotain 50 tai 100.

Vierailija

Akulla ei useammissa sarjoissa ole yhtään rahaa, mutta ihmettelen, miten joskus Akulla riittää rahat ties mihin roinaan. Ehkä ne rahat on Roopelta lainattuja rahoja, ainakin Akun velkalista kertoo aika paljon...

Kyllä sitä ruokaan ja kolmen sukulaispojan elättämiseen on pakko riittää rahaa, joten sanon kuitenkin, että n. 50 euroa.

Vierailija

olen samaa mieltä.Oon vaa rehelline en tarkota pahaa mutta te lukkoon huutelijat ootte välillä ärsyttäviä jos topic ei mielytä älkää´tulko!Ja akulla on yleensä rahaa 5-50 yleensä jotai 20 euroo.

Vierailija

On sillä vähän rahaa.... mutta ei tätä tarvii lukkoon pistää jos aihe on kaikkien mielestä turha se vajoaa itsestään...

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat