Kenellä on oma sarjakuva?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minulla on Superjätkä niminen sarjakuva.

Superjätkä on hieman Superhessun tyylinen.

Sivut

Kommentit (90)

Vierailija

Minulla on Sotamies Pertti.

Olen tehnyt lehden nimeltä Sotamies Pertti ja kadonnut luoti.

Ei kovin hyvä.

-ankkakkna-

Vierailija

Nooh, tässähän on tultu tehtyä vaikka jos jonkinmoista sarjakuvaa, mutta pääasiassa teen tämän nimisiä sarjakuvia (pieni tietopaketti samalla):

Superkärpänen:

Syntymä: Tieteellisen "UPS!"-tapauksen ansiosta miltei ihmiseksi kehittynyt kärpänen.

Yleistä: Supervoimat omaava, jotka kasvavat sarjan kulun mukaan. Ei suuta eikä minkään laista "kärsää". Jonkinlainen ns. irtoamaton "viitta" kiinni selässä suoraan siipien yläpuolella. On olemassa enemmänkin onnistuneita luomuksia kärpäsistä, hyvänä esimerkkinä Superkärpäsen vaimo Jessica (myös ihmismäinen kärpänen joka puolestaan voi kontrolloida tulta ja syttyä itse tuleen, supersankari-nimeltään "Tulikärpänen")

Vihollisia: Kai; Rikollinen, joka yrittää matkia Superkärpästä tekeytymällä itse robotiikan avulla ihmiskärpäseksi, käyttää aseenaan joko metallinyrkkejään tai Hurri-Kai nimistä keksintöään jolla luodaan myrskyjä. Kyklo; Nimensä mukaan kyklooppi joka on noin viisi kertaa Superkärpästä isompi, erittäin tyhmä.

Dino: Hyvä vai Paha? Liskomainen ulkomuoto, käyttää mustaa viittaa ja aseenaan nopeuttaan ja laser-aseita joita valmistaa kovaa vauhtia.

Robo-Dino (lyhennettynä RoDi); Kain keksintö, jonka tarkoitus on aluksi tuhota Dino tämän ärsytettyä Kaita, mutta alkaakin kontrolloida itseään ja katoaa aina salaperäisesti.

Hyytelö-Heikki (jostain syystä kaikkien lempihahmo); Tuhoutumaton vastustaja, joka on ainoa, joka on onnistunut miltei poistamaan Superkärpäsen voimat. Syntyi kemiallisessa räjähdyksessä.

Luoja, Tuhoaja, Tekijä, ST (Super-Tiedemies) yms. arvonimiä omaava vastustaja; Ainoat tiedot ovat että loi Superkärpäsen (tämän takia nimi Luoja), ja että tappoi Superkärpäsen ainakin kerran.

Muuta:

Superkärpänen ei sovi alle 12-vuotiaille raaemman puoleisen väkivallan takia, mutta hälläväliä, sillä eihän kyseinen sarjakuva edes ole vielä virallisesti "olemassa".

Toinen sarjakuvani on strippi-sarjakuva nimeltään Tole Tikku-ukko, siitä en ala enmpää selitellä.

Ja vielä keskeneräinen sarjakuva-saaga Tuhon Miekka josta teinkin Word tarinan sarjakuvan alullepanoksi.

Siinähän ne sitten olivatkin, seommoro.

Vierailija

Minulla ei ole sarjakuvaa, mutta ajattelin kyllä aloittaa yhtä Tuplanolla tyylistä sarjista. En yhtään tiedä osaanko edes piirtää Tuplanollaa, tai edes sinne päin. Mun mielestä Piirrustuskoulussa saisi ollaa tuplanollan piirrustus ohjeet! Jos pienenä tein jotain "Aku ja jääkaappi" sarjakuvaa. (Olinn 7 wee) x)))

Vierailija

Kas! Kia K.oollakin on nimen matkia. (Kia K.) Huoh...

No asiaan. Olen tehnyt semmoisen sarjakuvan kun "Rautakäsi" ja viisasten kivi. Se on vähän Full Metal alchemistin tyylinen. Hyvä ohjelma! Olen myös piirtänyt semmoisen kuin Akumies VS Pahatulppu. Se on ihan ok sarjis. Siinä pahatulppu ryöstää pankin mutta Akumies pelastaa sen. Sori lyhyt viesti.

-HH! Höhöö!

Aape
Seuraa 
Liittynyt5.7.2010

No, minä kirjoitan Aku Ankkaa. Olen tehnyt jo monta sarjaa, ja monta on menossakin. Esim. FC Ankkalinna kuuluu bravuureihini. Sen pituus on 24 sivua, ja kertoo Roopen jalkapallojoukkueesta. Saatan lähettää Galleriaan aloitusruudun ATP-sarjastani.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Kenellä on oma sarjakuva?

hessu hissu! - 05.07.10 04:31 (ID 575232)

Kas! Kia K.oollakin on nimen matkia. (Kia K.) Huoh...

Ei välttämättä. Kia K on hahmon nimi. Ei se ole mikään omaperäinen keksintö.

Itse olen aloittamassa X745- sarjakuvaa joka sijoittuu Heavy / Metal bändiin. Myös agenttitoimintaa nähdään.

-CD-

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Kenellä on oma sarjakuva?

CrazyDuck12 - 06.07.10 10:42 (ID 575771)
Lainaus:
Re: Re: Kenellä on oma sarjakuva? hessu hissu! - 05.07.10 04:31 (ID 575232) Kas! Kia K.oollakin on nimen matkia. (Kia K.) Huoh...
Ei välttämättä. Kia K on hahmon nimi. Ei se ole mikään omaperäinen keksintö.

Miten niin ei välttämättä.Kia K nimistä käyttäjää on matkittu Kia K. nimimerkillä.Piste vain perään!

No, olen kyllä tekemässä yhtä sarjista, en tosin ole tehnyt sitä vähään aikaan!: )

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat