Panfu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Pelaako kukaan siellä? Mä pelaan panda nimellä Jodee.

Mua ärsyttää kun kaikkeeb siellä pitää olla kultapanda.

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Minä pelasin sitä noin päivän ja lopetin koska kaikki on kultapandoille. Club penguinissa saa sentään ostaa lemmikin. Ja Panfussa ei ole juhlia niin kuin Club penguinissa, jossa saa juhlista tavaroita.

McJuoru
Seuraa 
Liittynyt22.10.2009

Siskoni pelaa Panfua. Panfu on täysi kopio Club Penguinista! Kaikki niissä on samanlaista. Club Penguissanikin lähes kaikki on maksaville asiakkaille. Surkea peli!

Vierailija

No ei se oo mikään paras paikka mutta siellä on joka toinen perjantai kultapanda ja tasopäivä jolloin voi ostaa kaikenlaista ilman että on kultapanda.

Itse pelaan panfua nimellä jam1.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Panfu

kalle kääk - 17.06.10 05:44 (ID 558741) Minä pelasin sitä noin päivän ja lopetin koska kaikki on kultapandoille. Club penguinissa saa sentään ostaa lemmikin. Ja Panfussa ei ole juhlia niin kuin Club penguinissa, jossa saa juhlista tavaroita.

Päivän pelasit, ja koska siellä ei voinut hankkia kamaa _sinä päivänä_ päättelit ettei koskaan voisi?Kyllä voi.Esimerkiksi panfussa on enemmän tehtäviä joista saa tavaraa.Tosin tehtävät kestää usein monia päiviä.CP on parempi.Nimellä p1llu olen siellä, tosin banneissa.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Panfu

petepesusieni - 27.07.11 02:01 (ID 800193)

panfu on iha surkee

sä loukkaat panfuu petepesusieni oon ite panfussa oona156

Vierailija

Pelasin Panfua joskus 2-luokalla. Kiinnostus tyssähti nopeasti, aika tylsäähän se on. En oikein tykkää semmoisista sivustoista, joissa täytyy tehdä ukko ja liikuttaa sitä sun muuta. Nämä nettisivut ovat parempia.

nupu ankka
Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

Pikkusiskoni pelaa Panfuussa ja isosiskoni pelaa Club Penguissa.

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Panfu 28.7.2011 20:07

Pelasin Panfua joskus 2-luokalla. Kiinnostus tyssahti nopeasti, aika tylsaahan se on. En oikein tykkaa semmoisista sivustoista, joissa taytyy tehda ukko ja liikuttaa sita sun muuta. Nama nettisivut ovat parempia.

Olet oikeassa, että nämä nettisivut ovat parempia koska näissä ei tarvita jäsennyyttä : )

Ansku2001
Seuraa 
Liittynyt8.6.2011

CP on aika huono paikka. Mä olin vähäl kuol tylsyy......khooor...pyyh

Ja ennen kaikkee,Panfussa onpi paljon enemmän käyttäjii kuin club p****ssa.

Ja jos koko world otetaan mukaan,tää luku onpi Panfun maailmanlaajuine määrä: Puolitoista miljoonaa. Se on tarjolla monilla kielillä,ja siinä syy sen maailmanlaajuiseen menestykseen. Ja Club p****assa on vain enkuks.

Anteeksi noi ***,mutta se on niin....URGH!

Ja olen Panfussa Spies,luon blogin elokuussa kamuni kaa.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Panfu

Ansku2001 - 29.07.11 11:31 (ID 801102) CP on aika huono paikka. Mä olin vähäl kuol tylsyy......khooor...pyyh Ja ennen kaikkee,Panfussa onpi paljon enemmän käyttäjii kuin club p****ssa. Ja jos koko world otetaan mukaan,tää luku onpi Panfun maailmanlaajuine määrä: Puolitoista miljoonaa. Se on tarjolla monilla kielillä,ja siinä syy sen maailmanlaajuiseen menestykseen. Ja Club p****assa on vain enkuks. Anteeksi noi ***,mutta se on niin....URGH! Ja olen Panfussa Spies,luon blogin elokuussa kamuni kaa.

Osaat näköjään kiroilla Ansku.

- Education

Ansku2001
Seuraa 
Liittynyt8.6.2011

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Panfu

Education - 29.07.11 11:44 (ID 801120)

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Panfu

Ansku2001 - 29.07.11 11:31 (ID 801102) CP on aika huono paikka. Mä olin vähäl kuol tylsyy......khooor...pyyh Ja ennen kaikkee,Panfussa onpi paljon enemmän käyttäjii kuin club p****ssa. Ja jos koko world otetaan mukaan,tää luku onpi Panfun maailmanlaajuine määrä: Puolitoista miljoonaa. Se on tarjolla monilla kielillä,ja siinä syy sen maailmanlaajuiseen menestykseen. Ja Club p****assa on vain enkuks. Anteeksi noi ***,mutta se on niin....URGH! Ja olen Panfussa Spies,luon blogin elokuussa kamuni kaa.

Osaat näköjään kiroilla Ansku.

- Education

Eihän se mikään ihme oo...vai pitäiskö olla??

Hahmon voi poistaa klikkaamalla ''Käyttäjätilini'' sisäänkirjautumisen jälkeen,paina sitten poista panda ja vahvista sähköpostissa.

//: Tiiän ton koska kamuni poistettiin vahingossa sen ukko. Sittenpa luotiin uus.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat